Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at starte en produktion op i Kina.

Men jeg mangler en mand eller et firma som er omkring Shanghai, Kina.

Som kan hjælpe med kvalitets kontrol og at alle sikkerheds krav er overholdt.

Samt at produktionen køre på skinner.

Det vil kræve ca 10 timer om ugen som start men senere vil det kunne være et fuldtidsjob.

Kender i nogle firmaer eller nogle kontakter som kunne hjælpe vil det være super .

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Ploiesti
Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Jeppe,

I am searching for a business opportunity in order to start-up an investment (a company). I am looking for a co-investment partnership or collaboration. I would prefer a production facility located in Romania; nevertheless, other directions can be considered as well (distribution, sales representative, production branch, etc.). I am opened to detailed discussions with any person or small/medium size company interested in a co-investment in order to relocate the production or increase it, entering the Romanian market through a local branch, etc. 

Ready to get involved 100% in terms of time and money.

I have 14 years of technical/mechanical experience, around the world (different key positions: supervision, site management, technical management, etc.) in mechanical field: erection/commissioning/start-ups/assistance for production. I am speaking: English, French, Italian and Romanian languages.

If you are interested in, further detailed discussions can be carried out at any time.

Thank you,

Gabriel Nedelcu

E-mail: gabi_ned2000@yahoo.co.uk
Mobile: 0040736119147
Skype ID: gabi_ned2000

Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe,

Jeg bor i Kina og kan sagtens hjaelpe dig.

Nu ved jeg ikke hvilken industri det er og maaske kunne du sende lidt flere detaljer omkring det.

Men kort sagt saa har jeg min egen virksomhed med egen fabrik, men tilbyder ogsaa kvalitets kontrol service.

Send mig en mail: jh@grandsourcing.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)