Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger app udvikler.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er sammen med en kammerat ved at starte en app firma, vi skal derfor bruge en der kan lave en prototype for os.

Vi har talt med nogen app udvikler og de skønner at appen den ville ca. koste 500.000kr.

Appen vi gerne vil have lavet minder om eTilbudsavis, men hvor vi har nytænke månen men køber dagligdagsvarer ind på.

Hvis du er en app udvikler, som søger det store projekt. Hvor man altså vil kaste alt fra sig. Fordi at man ville tro på det vi vil udvikle så er man velkommen ombord på holdet.

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 09:31 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com

Glæder mig til at høre fra dig!

//Mathias

Tilmeldt 9. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:33 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg har set hvad du har lavet og jeg har brugt nogen af appen.

Jeg er ikke i tvivl om at jeg har fat i den rette mand her. Hvis du er interesseret så vil jeg sender dig nogle af mine ideer og forslag til hvad appen skal kunne og dermed kan du prøve at se om du kan lave en prototype til os og komme med en pris?

Vi har stadigvæk en ledig plads i firmaet, så hvis du er interesseret i at prøve noget nyt så sig til.

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 22:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)