Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man momsregistrere sig selv

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle, det hele skete fredag den 30 september. Fik et brev en af døren, detvar bare en rykker fra You Fucking See på 109kr, gad engang at finde ud af hvad den gik ud på, bum jeg betaler. 
Par dage efter går der ged i den med mit SIM kort det kan ske, jeg tager ned til You SEE 5 dage i træk og de siger at kom igen imorgen. Jeg smiler ud af butikken igen idag.
Mit spørgsmål er : Rykkere , gebyr osv. Hvornår kan man som borger give rykkebreve til forretninger eller uddele gebyer.
Eksempler:
1)vvs manden siger han kommer kl 9, men er der kl 12 (gebyr han stjæler min tid)
2)Skal til tandlægen, men det ender altid med at man skal vente udover den tid man har fået (gebyr i stjæler min tid)
3) Fakta du skal højst stå 5 min i kø (Wrong) Gebyr i spilder min tid.
4)Mennesker som ikke har taget penge op af lommen når det er deres tur, selvom der er en kø på 20 mennesker (gebyr i spilder min tid)
Helt seriøst, skal jeg momsregistrere mig selv, eller skifte efternavn til Aps,Inc,Org. Jeg vil da også gerne give dumme bøder til forretninger når jeg ikke får det jeg har krav på. 
Selvom jeg stod i You see butikken idag, og jeg skal komme igen på mandag, spurgte jeg dem pænt om de kunne låne mig en telefon, det havde de ikke !!! Så jeg gik en pæn runde og talte med medarbejderne 228 telefoner, men kunne ikke låne en til på mandag, men rykker på 109 kr, det kan man godt fremtrylle.
Gider ikke at høre på serviceloven, det er sjældent at Yousee og company har været indover den inden de giver mig dummebøder,

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Glæder mig til andres svar, men jeg regner stærkt med at kun firmaer med CVR(og lignende der hører til firmaer) kan udskrive rykkere. Som privatperson kan du vist ikke udskrive rykkere til firmaer. Heller ikke til det offentlige osv. Selvom man mange gange ville ønske man kunne, da en masse firmaer geneerer én og det samme med det offentlige. 

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver inspireret til at prøve, næste gang jeg oplever trælse ting med et gebyrgrib-firma :-D

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

det har intet at gøre med CVR  ø eller momsregistgrering at gøre - eller ikke - du kan vel skrive regninger uden CVR så længde de holder sig til alm aftale lovgivning

Du ønskes held og lykke med dit foretagne - selvom jeg har en vis sympati for tanken Big Smile

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 18. Sep 16
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad har det med SEO at gøre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)