Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teknisk hjælp til webshop design

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg er ved at lave en webshop http://deluxgaver.dk/


Men jeg har nogle "lidt" tekniske spørgsmål angående design

1: i bunden af siden står der min adresse, det er fint nok men under står der Theme: Vogue by Kaira er det muligt at slette det og evt. hvor 

2: på forsiden lige under alle menuer står der 

Forside

Viser 1–10 af 12 resultater Standardsøgning 

er det muligt at fjerne det? og evt. hvor?


3: sidste spørgsmål lige nu er der 10 produkter på forsiden, er det muligt at ændre antallet til 12? 4+4+4?


Hvis der er andet på siden jeg bør ændre eller har i blot nogle gode råd er i meget velkommen til at skrive, alt feedback vil blive taget imod med åbne arme!



Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Tillykke med din nye webshop. Det ser godt ud. 

De tekniske ting med Wordpress/woocommerce  er ikke min stærke side. Men jeg er sikker på dog kan fjerne disse ting. Dog tror jeg at der kan være betaling forbundet med at fjerne template producentens navn. Har du betalt for dit template?

Jeg har kigget lidt på dine meta titel og description, da det er tekster som kunde ser fra Google- giver teksten ikke helt mening som den er opbygget. Det ville være mere passende du fortæller om hvilke produkter du sælger.  2-4 produktyper eventuelt. Eller en mere nøjagtigt beskrivelse af formålet med din butik. 

Der skal også firmaoplysninge med i footer.

Links til sider om:

Returret
Handelsbetingelser
reklamation
Kontakt

Vedr. jer. I taler om teamet. Jeg vil gerne vide hvem teamet er, for at gøre siden mere personlig. 

Jeg smider nogle flere ting på senere. 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Rene Tak for input det var ikke noget vi selv havde tænkt på, tusinde tak for din tilbagemelding :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)