Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tag ansvar for din vrede - 5 tips til at undgå ophobet vrede

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du god til at tage ansvar for din vrede?

Rigtig mange mennesker føler det kan være svært at komme af med deres vrede på en ordentlig måde, altså komme ud med din vrede på en sund og konstruktiv måde, så du undgår at høre dig selv råbe og skrige! Eller endnu værre, at du gemme på det og går rundt og bliver trist og frustreret inden i.

I dette blogindlæg giver Annette Jønsson dig 5 brugbare tips til, hvordan du kan rumme din vrede ved at tale højt om den, så den ikke bliver ophobet i kroppen. Hvis du ikke for sagt fra eller givet udtrykt for det, du er vred over, risikerer du at slippe vreden ud på en måde som ikke er rar for hverken dig, din partner, dit barn, din ven, din kollega eller et familiemedlem.

TAG ANSVAR FOR DIN VREDE - 5 TIPS TIL AT UNDGÅ OPHOBET VREDE

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg siger lige ud hurtigt hvis jeg ikke forstår noget i stedet for at gå at lukke mig inden med denne vrede , faktiske virker det positivt de fleste gange , kun negativt ved de folk der reelt vil en det ondt eller ser negativt på det man laver altså kan sige noget med giver negative grundet personlige oversager , derved godt at reagere ud hurtigt så får man luft 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)