Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Iværksættere og netværk til opstart

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fritids bonderøv Kibæk/Troldhede
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er iværksætter, som har et væld af ideer, som skyder i alle retninger. Jeg har brug for et netværk, hvor jeg kan møde mennesker, som kan hjælpe mig med at søsætte mine ideer og føre de gode ud i livet.

Min udfordring er at jeg får nye ideer hele tiden og konstant ser muligheder, men jeg er ikke god til sælge og min viden om import, export, salg og marketing er minimal og dertil har jeg brug for hjælp.

Hvor finder jeg de mennesker og de netværk som er gode til at samle de gode ideer og projekter op og lave en god forretning ud af det og hvordan skaber jeg kontakt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

et godt sted ville være her i hverfald. Det er helt sikkert en start Men ud over det må du jo fortælle lidt, om hvad det er du søger Fx hvad skal denne person kunne Hvad for en person søger du er det inden for it eller en med et lager, eller noget helt andet. Skal du selv have et lager fx eller skal din partner det, osv osv

Fra Fritids bonderøv Kibæk/Troldhede
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg ved godt, jeg er lidt upræcis, men forsøgte at faktisk at præcisere, men det er åbenbart ikke tydelig nok. Jeg vil forsøge at præcisere nærmere, selvom det måske netop er mit problem. Nemlig at jeg skyder i alle retninger. Jeg går i tænkeboks igen, igen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå Ja men det er helt okay Du skal tænke over Om du skal have flere partner, eller kun en Fx skal du have en hjemmeside så skal du have en programmør. fx Skal du have en webshop så skal du have en der kan lave den for dig måske. Også skal du videre udvikle dig derfra til i hverfald at tænke over om du skal have dit eget lager, eller om du vil have et lager hos nogle andre, eller om du måske skal have et lager hos nogle og selv finde en vognmand som fx henter dine pakker til et beløb pr gang eller. Hvad man nu finder ud af,

det er ikke lige sådan at starte noget som man måske lige tror. Man tror måske lidt at tingene hænger på træerne fordi man kigger rundt på nettet. Fordi andre har men de har også knoklet for at få det til at køre 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)