Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress side med problemer i Explorer IE

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej eksperter :)

Jeg har hyret et hjemmeside firma til at lave en side til mig´, men der er dog en stor tvist!

Vi er efter en del problemer endelig kommet så langt at siden ser fin ud og fungerer fint i safari og Chrome, men ser meget skidt ud i Explorer.....Teksten mm flyder simpelthen oven i hinanden og ser yderst uprofessionel ud! Diverse funktioner fungerer fint, det er kun teksten og lidt tekst bokse der opfører sig mærkeligt

De kan simpelthen ikke gøre det bedre siger de, det er fordi at der ikke bliver opdateret til IE mere osv. Dette er jeg klar over, under mig bare utrolig meget over at det kun er min side der ser så skidt ud! ingen af deres referencer som de stolte linke til på deres side har problemer med IE.

Det kan godt være at jeg har en meget naiv tilgang til det med at lave en Wordpress side, og håber ikke at jeg støder nogen. Men hvis man har et firma med 6 ansatte som ikke sidder og laver andet end at lave hjemmesider, kan man så ikke forvente at de kan løse sådan en (i mine øjne)simpel ting!?

Ps. De har nu fået en ekstern udvikler til at se på det, og han siger at han skal have 2.5 times løn for at løse det da det er avanceret kodning.. Jeg kan selvfølgelig bare betale den regning, men mener sku bare ikke at det er mig der skal betale ekstra for sådan en ting...

Er jeg alene med denne problemstilling med IE?

På forhånd tak

Hilsen Per 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Nej du er ikke alene og er derfor der findes udtrykket cross browser test.
IE supportere i dag ikke længere til med IE 9 og truer med at stoppe IE helt.
For dem er det "bare" et biprodukt og det samme gælder for safari.

Ønsketænkning kunne være at de slet ikke var på markedet fordi de er dårlig lavet og tit holder udvikling tilbage eller det bliver tidskrævende.

Men at de kan kan gøre noget handler om deres viden i hjemmesider.
Naturligvis kan det laves....

Store giganter som ebay, google ect har og vil stoppe millioner i netop dette men så vidt skal du naturligvis ikke gå Smile

Se denne video med link til browsertest.

Alle har problemer, mange ved det bare ikke... at lave det er kun en lille del da det handler om din computer og måske 5-10% andre, så du skal sætte en grænse for hvor meget og hvor lidt du vil gå ind i det...

Velkommen til responsive hjemmesider Zip it!

" target="_blank">

Tilmeldt 6. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :)

Fedt at sådan et program findes, men vil bare ikke mene at det er min opgave at teste.. Kan godt være at det er mig den er gal med, men det tror jeg nu ikke.

Jeg kontakter et firma som laver websites. Jeg fortæller hvilken slags side jeg ønsker og hvordan den skal fungere, samtidig giver jeg udtryk for at intet ved om websites. Mener at lige der er det rigtige tidspunkt for dem at nævne at siden altså ikke kommer til at fungerer i explorer!

Jeg havde i min vildeste fantasi ikke forstillet mig at siden kun ville virke i nogle browsere!

Jeg næsten ikke tage den browsertest, da der nok kommer en masse nye problemer frem :(

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per.

Nu ved jeg ikke hvad du har betalt for hjemmesiden og hvem leverandøren er og lad os bare lade det stå i det uvisse :) Tit er temaer, moduler og så videre lavet af udviklere som sælger til små priser.
Din hjemmeside mand køber således fra ham.

Har udvikleren ikke tænkt på netop det, ja så skal det laves anden side fra.
Kan også være at udvikleren har tænkt på det men stoppet det hele til med javascript og så er siden langsom.
Kan også være at udvikleren har tænkt på begge men ikke lavet det særlig smart seo.

At bede om en fast pris fra en udvikler på en hjemmeside og at dette bare skal være i orden ville så betyder at du inden opstart beder udvikleren om at stoppe 50 timer i for at give dig et tilbud.

Det er klart at jo mere man har bygget inde for netop dit område, jo mere bliver man opmærksom og køber de rigtige steder.
Men at forlange at en udvikler skal være opmærksom på alt er nærmest umulig.

I morgen kunne safari finde på at opgradere med ny smart teknologi og din hjemmeside ville så ændre totalt udseende.

En gammel browser lad os sige 5 år stopper for alt det smarte du gerne vil have på fordi dengang kendte man slet ikke teknologien.

Altså et kæmpe stereoanlæg som bare kan det hele med 10 gammel og små højtalere.

Touch på tablet og smartphone ændrede hele verdenen og det bliver bestemt ikke nemmere.

At de ikke kan fixe det er et problem og der er jeg enig, dog ville dit fix stadig være en lille del i set store hele og selv ville jeg umuligt kunne give et tilbud med det du forlanger.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per

Har du mulighed for at smide et link til hjemmesiden her?

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)