Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

besvær med at finde leverandør med overkommelig pris

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg er i gang med at starte egen virksomhed, der beskæftiger sig med salg af headsets. Jeg har allerede købt et meget lille varelager hjem, men til overpris vil jeg selv sige - det bliver svært med at få en konkurrencedygtig pris. Jeg vil derfor høre, om i kender steder, der sælger headsets til fornuftige priser, gerne af mærkerne plantronics, jabra, beats, marshall osv.

Med venlig hilsen

Christoffer T 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit problem er vel i bund og grund det klassiske med du kun skal havde få af hver og derfor har svært ved at få en pris som for dig er god. Du må nok bare erkende at før du kan tage store mængder får du svært ved at få varen til den pris du ønsker

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 06:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer.

Du er godt nok i en hård branche hvis du konkurrere på prisen, tror avancen ligger på 1-2% i dag.
Har du tænkt på at konkurrere på viden, kvalitet, service osv....?

Ikke alt skal konkurreres på pris

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej, det har jeg godt nok ikke tænkt på. Er det noget du vil uddybe?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vejen for dig kender jeg ikke men kan forklare lidt om min vej så giver det nok mening.

Jeg laver webshops til daglig og har gjort det i 5 år.
Jeg arbejder kun i et system og hvis du ringer til mig om natten og spørger til noget kan jeg svare uden at tænde pcen.
Dertil har jeg viden om gode moduler da det kan være en jungle.
Ud over det har jeg kontakt til folk som ved hvad de har med at gøre inde for SEO.
Design har jeg professionelle designer så det hele bliver 100% professionel med hele den baggrundsviden det kræver.

Tit spørger folk om jeg kan lave en almindelig hjemmeside og der siger jeg, nej desværre.
En anden spørger til facebook og nej desværre, næste spørger til om jeg kan lave hans lydfiler om til apple, nej desværre.

På de 5 år har jeg tilegnet mig en viden inde for shops som kunderne får noget ud af da de kan se mersalg og kommer sjovt nok tilbage.

Skulle jeg konkurrere herinde ville det være på pris og undskyld mig, der er jeg for god.

Jeg konkurrere med folk som siger... ja vi kan sælge dig en shop, hvad vil du gerne have? vi laver woocommerce, magento, prestashop, opencart osv osv....
Jeg konkurrere altså med altmuligmanden som efter deres salg begynder at sælge kunden SEO også fordi de mener de lige kan det også.

Skulle du bygge et hus ville du så ansætte en som kan det hele eller ville du bruge en uddannet murere til væggene, en tømre til taget osv.

Hvis du tager i Bilka og finder et headset, tror du så de kan hjælpe dig med den bedste løsning eller ville det være en større mulighed at finde netop den lyd jeg går efter hos en shop som ikke laver andet?

Giver det mening?

Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have læst det flere gange, så kan jeg se, hvad du mener. Jeg synes du har fat i noget og det er helt sikkert noget jeg vil tage til mig og prøve at bruge på min egen webshop. Mange tak for dit svar og læring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)