Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webside, hvad er jeres tanker om projektet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg hedder Magnus, og jeg er kommet op med en idé sammen med en af mine venner. Mange af jer er sikkert bekendt med siderne Studienet og studieportalen. Studienet er overordnet en side med høj kvalitet samt høje priser (Ca. 80kr pr. måned). På den anden side er der Studieportalen med lavere kvalitet, meget bredt, uoverskueligt, men gratis. Målet er at starte en ny hjemmeside "OpgaveCaféen" med fokus på høj kvalitet, overskueligt layout samt lave priser.

Planen er, v
ed oprettelse af en bruger gives adgang til at uploade opgaver (10- og 12tals opgaver). For hvert download af den uploadede opgave giver vi brugeren en belønning på 40% af beløbet ned i egne lommer. For hver ny uploaded opgave, som downloades mindst én gang, så giver vi samme bruger en stigning på 1% af belønningen. Dvs, at hvis en bruger har uploaded 10 opgaver, som alle er blevet downloaded mindst én gang, så gives en belønning på i alt 50% (op fra 40%) af beløbet fra den downloadede opgave ned i brugerens egne lommer. På den måde motiveres unge til at uploade opgaver, og ved at vi kun tillader 10- og 12tals opgaver sikrer det høj kvalitet.

I modsætning til de to andre sites, så ville det være oplagt at markedsføresociale medier, og måske, hvis muligt, så samarbejde med skoler. Hertil vil OpgaveCaféen, i modsætning til de to andre sites, ikke bare tilbyde sms og kortbetaling, men også mobilepay, som er blevet utroligt populært blandt unge. I takt med at vi får udviklet websitet vil der gradvist komme mere og mere materiale på websitet, så det kan vokse sig større og større, og inspirer flere og flere unge elever samt studerende.... Hvad er jeres tanker omkring dette projekt?

Mvh

Magnus 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste gode ideer kommer til live ikke bare på ideen men også på energi og tro på egne projekt.

Ud fra at læse dette er jeg ret sikker på at (i hvert fald du) har en ret god energi på det (det skal bære det hele)
Tror dog der er nogle udgifter som lige skal udregnes og hvis det hænger sammen tror jeg på jer.

Kreditkort gebyr til gateway/nets samt danske bank mobilpay.
Regler omkring udbetaling af penge fra firma til private
Reklame omkostning

og mange mange flere

Tror du vil finde at i bliver drænet økonomisk indtil i er store men som stor virksomhed tror jeg det ville give.

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er inderligt en ambition for dette projekt.

Jeg er helt grøn ifm krditkort gebyr til gateways samt mobilepay. Hvad skal jeg kunne forvente for et beløb, at vi skal ud og investere? Jeg er helt klar til selv at skyde kapital ind i projektet, og er allerede informeret omkring omkostningerne ved at få lavet en hjemmeside og oprette et domæne.

Hvor stor ville du vurdere virksomheden til at være før at det ville give overskud?

Mvh

Energiske Magnus

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus.

Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men har du tænkt på iværksætter kursus?
Det tager tid at gå dit projekt i sømmene og se udgifter og hvor mange kunder der skal i biksen inden du tjener.
Hvad med markedsføring kroner? hvor meget og hvor lidt hver måned osv osv osv......

Her er et link til kort...
Husk dankort er styret at nets/teller og koster ved siden af.

http://kortgebyr.dk/

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, jeg havde slet ikke forudset de omkostninger forbundet med betaling... Det ændrer det hele :P

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine tanker, jo, der var engang hvor studerende selv lavede deres hjemmearbejde. Du vil sælge andres opgaver, selvsagt, får du succes, skal jeg ikke ansætte nogle, der er uddannet efter 2016.

Tilmeldt 3. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kære gode mand.
Du har fuldstændig misset konceptet. Jeg går under ingen omstændigheder in for kopiering. Jeg går derimod ind for inspiration, det at kunne se, hvordan en velskrevet opgave er struktureret. Bkonig, hvis du ikke ved, hvordan det ideelt skal se ud, så ved du heller ikke hvor du skal starte henne. Og Med OpgaveCaféen vil jeg give studerende et syn for, hvad en velstruktureret opgave er. 

Mvh

Magnus :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)