Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken fragtservice/fragtmand skal jeg vælge - og hvordan får jeg den bedste pris?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er nyt medlem her, men har længe nydt godt af alle de mange informative tråde herinde - så tak for det! :-)

Jeg er sammen med nogle partnere ved at oprette en netbaseret virksomhed, hvor vi får brug for en del fragt af produkter (udelukkende DK), som hver især kan være moderat kostbare (smykker, ure etc.).

Der vil være tale om fragt mellem få, forudbestemte adresser (2-4 faste hubs), så der er umiddelbart ikke brug for almindelige "postomdelt" pakkeservice.

Hvordan kommer jeg bedst igang med at vælge en fragtservice? Og hvordan går jeg til en forhandling af prisen fra starten, hvor volumen vil være lav - men med potentiale for relativ hurtig vækst?

På forhånd mange tak!


Med venlig hilsen
Kristian

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må dælme være dyre smykker hvis I ikke kan sende den med post danmark eller gls. Mener post danmark forsikring dækker op til 4500 kr. Men hvor dyre er en gennemsnitlig ordre ?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Hvis du ikke har nok forsendelsesvolumen til egen fragtaftale, så kan du tage et kig på https://www.pakkelabels.dk/

Du finder vores fragtpriser her: https://www.pakkelabels.dk/fragtpriser/.

Vi tilbyder også udvidet pakkeforsikring på enkeltsendinger, hvis forsendelsesværdien overstiger 4.500 kr: https://www.pakkelabels.dk/pakkeforsikring/.

Når du er kommet i gang med din forretning og har fået forsendelsesvolumen, så kan du prøve at kontakte transportørerne direkte og se, om du kan forhandle dig til en bedre fragtaftale. Pakkelabels.dk understøtter egen fragtaftale: https://www.pakkelabels.dk/egne-fragtaftaler/, hvor du får fuld adgang til vores integrationer, funktioner og services.

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej erjegher,

Tak for din kommentar. Produkterne forventes at have en værdi mellem 10.000 - 80.000, men gennemsnitligt nok være omkring de 35.000,-

Jeg har bestemt ingen præferencer hverken for eller imod GLS, så dette kunne sagtens være en mulighed. Jeg har endnu ikke forhørt mig hos nogen fragtservice, da jeg tænkte, at der sikkert var nogle gode tips at hente herinde, som kunne ruste mig bedre til dialogen med fragtfirmaerne. Dog nærer jeg ikke længere den helt store tillid til PostDanmark, men det skal dog siges, at min fordom udelukkende er baseret på mine oplevelser som privatperson og i private henseender.

Mvh
Kristian

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas,

Mange tak for din udførlige besked - jeg vil glæde mig til at nærlæse dine forslag - tak! :-)


Mvh
Kristian

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian
Vi tilbyder landsdækkende pakke leveringer af alt fra kunst til reservedele og har en af branchens bedste forsikringer der dækker op til 3.2 millioner pr kunde. Ud over det tilbyder vi sikre løsninger hvor det er den samme chauffør der står for afhentning og leveringen. Og typisk klare vi leveringen samme dag som vi afhenter. Vores distributions huB i Hinnerup ved Århus er sikret med indhegning, alarm og overvågning og vi tilbyder desuden sikre opbevarings løsninger til værdi paller og pakker
Du kan se mere om vores services på 3xwilhelmsen.dk eller give mig et kald på 60 84 93 00

Tilmeldt 4. Oct 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,


Mange tak for tip - og beklager det forsinkede svar, Amino er stoppet med at sende mig notification mails :-)

Det kan være, at I hører fra os på et senere tidspunkt.

Mvh
Kristian

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)