Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Depression hos mænd - De 6 vigtigste årsager!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Er du mand? og har du glemt dig selv? som i at du pleaser kæresten, vennerne, kollegaerne mv. Men ikke dig selv! Mange lever i en travl hverdag og det er derfor helt almindeligt at glemme sig selv en gang imellem, men sker det for ofte kan det altså ende galt. Så stop det før det kommer derud, hvor hverdagen bliver tung og dagene føles meget lange. Gør noget før det er for sent! Husk altid at fyld din egen kop helt op, inden du begynder at fylde andres kop op. Når du gør det giver du dig selv energi, flow, overskud og lethed. Læs med her på bloggen - De 6 vigtigste årsager til at mænd og kvinder får en depression. 

http://www.mandeterapeut.dk/bloggen/blog/2016/depression-hos-maend-–-6-vigtige-aarsager/

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

..det var da ikke så pænt, at nogen gav dig én stjerne for dét, så du fik lige 5 'mod-stjerner'. Måske skyldtes det, at dit indlæg hverken var svar eller spørgsmål... Her er der nogle smarte, som skriver: "Tjek lige min hjemmeside" for derigennem at få reklame. Måske skulle du have spurgt: "Kan du som mand nikke genkendende til dette", "Tror du, at det oftere gælder iværksættermænd end lønmodtagermænd" eller "Er du enig i mine betragtninger", så havde det været et "rigtigt" indlæg og lisså skjult reklame som "de andre". Måske kunne du lave en spørgeskemaundersøgelse?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tror nu også det handler om at reklamen er til nystartet som har en tro og energi på livet, ellers var de her ikke.

Depressionen kommer først senere .... høhø

Så muligvis det forkerte sted for trådstarter at reklamere....

Til folk som kun giver 1 stjerne!
stjerne systemet er ikke lavet som trustpilot men tæller alle stjerner sammen til sidst og ud fra det popularitet.
Derfor må i gerne give mig en stjerne for dette Cake

Yeahhhhh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)