Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sælger din Webshop ???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er på udkig efter nogle varer Eller samarbejde Kunne godt tænke mig, at se hvad jeres webshop sælger eller hvad i forskellige sælger. Jeg kunne nemlig godt selv tænke mig at begynde at starten en shop op, og jeg ved dog godt at det ikke er i den sammen verden i bevæger os. Men hvem ved om det måske ikke er dine varer de køber fra. I gennem min shop, men jeg tager ikke bare nogle varer Jeg kunne godt tænke mig at gå efter dem der er unikke. Eller det der falder mig ind, her tænker jeg at hvis du har nogle gode varer. Som jeg kan bruge til noget Eller måske bare 1 varer Så vil jeg stadig gerne se det, fordi hvem siger at jeg ikke lige præcis tager dit produkt på min siden.

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

og hvad er det så for en side du repræsenterer? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min shop sælger webshops Stick out tongue

Ej spøg til side....
Tror første skridt er at du finder ud af hvor du har viden, energi og drive.
Det vil sælge dine produkter.

Lige nu siger du jeg vil tjene penge på alt uanset om det er bleer, 99 ud af 100 dør hurtig fordi de ikke interesser sig for bleer men kun det afkast bleer kan give..... (ikke det brune afkast) Cake .... derefter mangler du viden, energi og drive.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt se hvad du mener. Men jeg tænker at finde nogle unikke produkter Fx en shop hvor der fx Er 1 par fede solbriller Som jeg selv Vil håbe på folk godt kunne tænke, sig til kommer Så lad os sige jeg har en anden partner. Der har et par fede sko som de gerne vil have, at jeg måske skal sælge for dem. Og måske er der en anden en som har et par fede bukser de gerne vil have skal sælges. 

Eller er det mig der er helt vildfaren her :) Tænker bare at i stedet for at køre i ens egen stil, så vil jeg da selv mene der måske er lidt mere salg i et par sko eller bukser end lige en bog fx

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej du er ikke vildfaren bare ikke langt nok i hvad virkeligheden byder på i dag.

Søg på dropshippinggoogle men pas på hvem din leverandør er da det kan give dårlig kundeservice Smile
Det er vidst den vej du bevæger dig på.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak Ja men forstår godt i forhold til virkeligheden Man tror nærmest tingene hænder ude i haven. Men langt fra sådan går det til Men kan du måske anbefale nogle gode dropshoppere så, som du selv skriver gider jeg ikke have de dårlige nogle med for mange problemer :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige skrevet om det i en anden tråd :)

Handler om at kontakte de leverandør som du gerne vil sammenarbejde med og tilbyde dem en dropshipping aftale, hvis de allerede har er det den anden vej og de har sikkert betingelser.

Dem du kan finde på nettet er intet værd da det allerede ligger i 1000 onlineshops, ebay osv.

Det er en lang og hård vej og er det som gør dig successfull or not Geeked

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

exotictrade:

Du kan evt. tage et kig på vores hjemmeside som også sælger engros.
www.exotictrade.dk

Mvh.
Helle Hansen
Exotictrade.dk

Kja tjing....
Søg og du skal finde Yes

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)