Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder man et godt wholesale?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay så, først og fremmest løber jeg ikke rundt i blinde, jeg har læst så meget jeg kan og føler selv jeg er parat til at prøve at lave noget for migselv. Mit eneste problem her er, jeg har tænkt mig at starte en web-shop som starter ud med at dropshippe. Har fundet rigtig mange wholesales i EU, men ingen af dem tillader enkelt køb af vare. Jeg har skrevet lidt rundt med et par sælgere og de fortæller mig også de ikke sælger enkelte produkter. Der er selfølig AliExpress, men så vidt jeg ved er mange af produkterne af dårlig kvalitet og ude for EU.

Så mit spørgsmål er, hvordan finder jeg et sted jeg kan købe produkter til resell.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved at blive ved.

Dropshipping giver ikke afkast med dem du finder på nettet men snarer dem du kontakter privat og laver en dropshipping aftale.
Det kan være en lang og hård vej men er eneste måde du sikre god kundeservice og kvalitet.

Tilmeldt 1. Oct 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det jeg har været igang med, har kontaktet folk. Burde jeg kontakte officielle producenter af den form for produkt jeg gerne vil sælge i stedet for wholesale sælgere? Jeg har skrevet adskællige emails de sidste 2 uger. Og jeg har tænkt mig at forsætte, ville bare lige være sikker på jeg var på rette spor og ikke sad og kontaktede folk som ville være nytteløse at kontakte.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter min mening er du på det rigtige spor Smile

Held og lykke med det

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fattigrøv :)

Har du prøvet at gribe knoglen for at få hul igennem, eller at finde en mail på en kontaktperson hos pågældende leverandør, og så stile den direkte til personen? Nogle kan kan din mail også ryge i deres spamfilter og så læser de den aldrig, eller sjældent. Dernæst så skal du tænke på, at ud over din mail, så modtager de formentlig samme type mails fra rigtig mange andre også - måske endda samme dag, og så skimmes der grundigt og udvælges hvem der synes mest seriøs/interessant.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså wholesalere er grossister, altså firmaer der sælger engros og i større eller mindre mængder af gangen, og det er ikke i særlig mange brancher, ud over blandt andet hvidevare/elektronik og vvs, at du får grossisterne til at dropshippe...

Der skal du et led længere frem, enten til en butik eller webshop

Så dit problemer er vel nok nærmere, at du går til de forkerte personer og firmaer med den forkerte forespørgsel.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)