Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fra fysisk butik til webshop IDE..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 02:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Celoo

Det ser ud til at du har fået nogle seriøst gode svar omkring valg af varegrupper og det at have en webshop. Når du taler om fiskeudstyr, ser jeg en branche som ikke umiddelbart vil dø ud som fysisk butik. Men samtidigt er der flere butikker i større byer med et pænt udvalg. 

Du kan overveje om der er nogle områder hvor du som webshop eller fysisk butik kan levere noget ud over det sædvanlige indenfor en bestemt produktgruppe. Du kan starte ud stille og roligt, ved at have fokus på en mindre niche indenfor den branche du ønsker at beskæftige dig med. Blive den bedste indenfor den niche, og når du har fået slået dit navn fast, kan du udvide dit produkt sortiment.

På den måde kan du starte op billigere, bygge din ide op, og stadig måske have plads til et arbejde med løn.)

Når du vælger en niche er det altid en god ide at ikke have en navn som samtidigt er en begrænsning. Hvilken varetype du ønsker at sælge. fx. fluefiskeriet.dk så tror alle at du kun sælger fiskeudstyr til flue fiskning.

God arbejdslyst!!

René 

Tilmeldt 10. Jul 16
Indlæg ialt: 38
Fra  ITKald Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for ideen, havde ikke tænkt på det med at starte ud med en niche og gøre salget succesfuldt med den, og derefter udvide webshoppen.. :)

Tror jeg vil gøre det, så har jeg også en lille chance for at undgå at ende med et kæmpe varelager som ikke bliver solgt :)

Og jeg tror du har ret i, at jeg bliver nødt til at tænke godt over, hvilket produkt jeg vil sælge.. :)

Jeg er allerede rimeligt begrænset, i forhold til, at jeg kun vil sælge noget som jeg er interesseret i.. Men mon ikke, der efter lidt idegenereringer kommer lidt fornuftigt op..? :)

Undskylder det sene svar, var på ferie.. :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Celoo:

Tak for ideen, havde ikke tænkt på det med at starte ud med en niche og gøre salget succesfuldt med den, og derefter udvide webshoppen.. :)

Tror jeg vil gøre det, så har jeg også en lille chance for at undgå at ende med et kæmpe varelager som ikke bliver solgt :)

Og jeg tror du har ret i, at jeg bliver nødt til at tænke godt over, hvilket produkt jeg vil sælge.. :)

Jeg er allerede rimeligt begrænset, i forhold til, at jeg kun vil sælge noget som jeg er interesseret i.. Men mon ikke, der efter lidt idegenereringer kommer lidt fornuftigt op..? :)

Undskylder det sene svar, var på ferie.. :)


Selv tak..

God arbejdslyst!!

René

Celoo:

Tak for ideen, havde ikke tænkt på det med at starte ud med en niche og gøre salget succesfuldt med den, og derefter udvide webshoppen.. :)

Tror jeg vil gøre det, så har jeg også en lille chance for at undgå at ende med et kæmpe varelager som ikke bliver solgt :)

Og jeg tror du har ret i, at jeg bliver nødt til at tænke godt over, hvilket produkt jeg vil sælge.. :)

Jeg er allerede rimeligt begrænset, i forhold til, at jeg kun vil sælge noget som jeg er interesseret i.. Men mon ikke, der efter lidt idegenereringer kommer lidt fornuftigt op..? :)

Undskylder det sene svar, var på ferie.. :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)