der går lidt tid før de opdages men det er også hvilken nogle sider crawler ikke så tit især hvis det er en underside på en eller anden famile blog eksempelvis men stærke links opdages hurtigere bt.dk amino.dk med mere , men vent bare en måneden brug ikke tiden på at tjekke hver eneste dag |
SilasElias:Hej Simon,
Mange tak for dit svar.
Når du skriver, jeg skal måle volumen på diverse relevante søgeord, mener du vel, at jeg skal bruge søgeordsplanlægning(keyword planner)?
Når jeg eksempelvis laver en søgning på "logo design", får jeg selvfølgelig en del information, men hvordan mener du, jeg kan se hvorvidt konkurrenter bruger samme strategi? Jeg har vedhæftet et billede blot for at undgå misforståelser.
Min google analytics konto er opsat med Adwords, men hvor kan jeg se trafikken ud fra de respektive søgeord? Jeg kan selvfølgelig se websidedata i Analytics appen, men hvor ser jeg hvordan brugernes adfærd har været fra de søgeord, som jeg har opsat med adwords?
Er grunden til at der bør laves flere annoncergrupper, at søgeordene kan "matche" selve annoncen, så jeg derfor kan få en højere kvalitet ift. annoncerelevans.
Beklager de mange spørgsmål. Tak på forhånd.
Hav en fantastisk aften.
Hej igen :-)
Det er nemlig korrekt. Du skal benytte søgeordsplanlægning til dette formål. Her kan du få en fin idé omkring hvorvidt søgeordet er attraktivt for dig. Husk at selvom at søgeord kun har 40-50 mdr. søgninger, så kan det stadig være super profitabelt at ligge på, såfremt at du har søgeordet for dig selv.
Hvis din Analytics er opsat korrekt så kan du under "anskaffelse" også dernæst "organisk", se hvilke søgeord der udløser din trafik.
Hvis du skal have hjælp så er du velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk :-)