Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SAMARBEJDS- Og SPARRINGSPARTNER SØGES

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere

Mit navn er Maria og jeg har for nyligt åbnet den fantastiske webshop Ethique.dk hvor jeg forhandler undertøj i organiske og økologiske materialer (Importeret fra Frankrig)

Jeg er på udkig efter en sparringspartner at vende udfordringer og nye ideer omkring virksomheden med. Jeg ser gerne, at du er forhandler af økologisk børnetøj, helsekostprodukter mm da vi herved virkelig kan gøre gavn af hinanden! Jeg søger efter en som har lyst til blandt andet at tage til events og messer sammen. Også gerne en som kunne se en mulighed i at blive partnere på længere sigt og udvide hinandens forretninger.

Jeg står lige nu med muligheden for et lejemål på Vesterbro som ikke er ret dyrt. Det kunne vi deles om, såfremt dine produkter supplere mine. Blot en tanke

Sidst men ikke mindst, er det ikke en nødvendighed at du har egen forretning. Hvis du har interessen og brænder for tanken om at udvikle en ny forretning med et økologiske perspektiv i beklædningsgenstande, så skriv endelig (-:

Jeg ser frem til at høre fra dig

Med venlig hilsen
Maria 

Kontakt: Maria@ethique.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kunne være en god ide at smide et link her på siden Så du kan få den markedført lidt

Tilmeldt 2. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er helt ny herinde, så jeg vidste ikke om det var tilladt (-: 

http://ethique.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tror vi alle sammen kender det, om man må eller ej. Men der ligger faktisk mange link rundt omkring her inde. Dog kan du også et eller andet sted inde i dine indstillinger her inde. Kan du tilføje et link så viser den om det fx er en hjemmeside eller blog. Eller noget helst andet, også er det vel bare måske at vente eller skrive i nogle af debatterne.

Fordi dem med mere erfaringer udtaler at det også giver en form for markedføring 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)