Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop, hvor mange besøg pr ordre????

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en webshop www.blachogco.dk og det er den første af slagsen vi har arbejdet med.

Kunne godt bruge noget benchmarking mht. antal besøg pr. ordre.

Pt snakker vi om ca. 800 besøg pr ordre og det virker som en lille andel men ved det ikke....

Er der andre der vil dele tal her i vores lille lukket rum.... :-)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du konverterer 2-3% af dine besøgende, så har du en fornuftig forretning.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thyboblach.

Det du spørger til er konverteringsrate.
En gennemsnitlig shop ligger på 6% hvis den kører stabil.
Dog kan du ikke helt regne med det da det handler om mange aspekter eks..sælger du en varer som koster 10000 kommer folk tilbage flere gange inden de køber da det er en større beslutning.

Kommer du på 9-10 procent begynder du at prale i hele branchen.

At forsøge sin konverteringsrate er i bund og grund at kende dine kunder bedre end de kender sig selv og bygge shoppen efter deres krav.
Der er naturligvis ting som du uden at kende dine kunder særlig godt kan forbedre og derved forbedre din shop men det store spring handler om at gøre kunder købe-klar uden de ved det og til det handler til om at kende dem særdeles godt.

Jeg kunne godt sende dig mange fejl ved din shop, også store som nemt kunne få din rate op (altid nemt at stå udefra og finde fejl) men det var ikke det der blev spurt til Smile

At spørge til konverteringsrate i andre er i princippet ligegyldig for dig da det ikke er din kunder og du derved ikke kender bagtanken om hvorfor og hvordan de holder kunder fast.

Nogle køre med blogs og forskellige viden på shops, dette ødelægger faktisk deres konverterings rate da de invitere folk som ikke er køreklar endnu og dem er vi ved at gøre møre.
Så her er konverteringsrate ligegyldig da man henter volumen på flere potentielle kunder.

Håber det giver mening.

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok og her ligger vi på omkring 0,125 så der er noget at forbedre....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, du er på 0.125 procent Smile

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Pt. har vi ikke gjort meget for shoppen da vi har startet fysisk butik samtidigt. De fleste besøgende er guidet til shoppen via fasebook og det har nok for en stor del været fysiske kunder der har brugt shoppen til at "snage"....

et andet sted spørger jeg på forbedrings foreslag men kom bare med dem her :-)

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bliver stor Smile

Egentlig ville jeg starte med at ligge hele shoppen ned og starte på ny.
Kiggede lige på det du har brugt til den og kender det ikke.

Hvad er shoppen bygget på? hvilken platform?

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Smart-web

 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ligge den største forhindring.

Du bor lige nu i lejlighed uden nogen form for at kunne forbedre, smartweb er et lukket system hvor du ikke kan kode specifik til din kunder.
Så lige nu spøger du kun til design og ikke funktioner.

I design ville jeg vælge mere friske farver, samt en effektiv gennemgang af hvordan du gerne vil fører dine kunder rundt i butikken.
Kig på din forside, hvilke oplysninger får kunderne der? og hvor vil du gerne have dem hen efter?

Sliderne har logoer!
Hvad skal jeg bruge dem til?

Kig på denne her, tor den vil give mening til din shop
http://blog.hubspot.com/marketing/great-call-to-action-examples#sm.000o55v16zpodf810zc1lgylzg0wt

Du kan også søge mere på udtrykket "call to action"

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Det lyder ikke særlig rentabelt med en konverting på 0,125%. Jeg driver mit eget web- og reklamebureau med høj fokus på webshops.

Lige nu har jeg ikke tid til at tage nye opgaver ind. Men det betyder ikke, at jeg ikke lige kan bruge lidt tid på at hjælpe jer videre. Jeg kan derfor komme med en masse råd, vejledning samt hvad i skal være opmærksom på for at få succes i fremtiden!

Jeg skal ikke have noget for det. Alle herinde som har givet det et skud uden held fortjener kvaliteter hjælp!!

Smid mig en mail på kasper@sedia.dk eller send en besked på 3136 0737, så kan vi lige snakkes ved.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)