Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce - Produkter dukker ikke op efter dansk oversættelse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har endelig formået og få Woocommerce på dansk, men når jeg åbner min shop side og trykker ind på et produkt melder den fejlen: 

"Ingen resultater fundet
Siden du anmodede om kunne ikke findes. Prøv at præciser din søgning, eller brug navigationen ovenfor til at lokalisere indlægget."

Har det noget med permalinks og gøre i oversættelsen eller lign. har bemærket linket har skiftet fra "www.domæne.dk/product/(produkt) til www.domæne.dk/produkt/(produkt)" 
Det er første gang jeg bruger Woocommerce, så er lidt grøn..

Håber i kan hjælpe, og god weekend!

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Det kan det i hvert fald godt være. Prøv at gå ind under "Indstillinger" > "Permanente links" og bare tryk på "Gem" uden at ændre noget.

Løser det problemet?

Hvis ikke så prøv at gå ind under et produkt og se hvad produktets "slug" er, og prøv evt. at ændre den til "123" eller lignende og se om du så kan tilgå produktets side ude fra forsiden af din hjemmeside?

Du har ikke indsat noget link til din side så det er lidt svært at hjælpe dig yderligere.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Hej Mathias,

Det kan det i hvert fald godt være. Prøv at gå ind under "Indstillinger" > "Permanente links" og bare tryk på "Gem" uden at ændre noget.

Mange tusind tak! Det løste problemet! 

Rigtig god weekend til dig Lars! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)