Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mine sider længere frem i søgningerne

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Der er noget jeg umiddelbart studser over som ikke umiddelbart har noget med som du gerne vil have hjælp til.

 

Hjemmesiden taler om 2 firmaer, men det gamle firma er stadig URL adresse?  Jeg tror godt den løsning kan gøre sitet usikker i forhold til troværdighed.  Jeg vil mene at i enten bruger i http://www.blohmrejser.dk/ og ikke taler om ausfahrt.com eller rykket hele sitet til ausfahrt.com

 

Jeg synes navnet ausfahrt.com er ret godt, det sidder spot on i forhold til jeres målgruppe..



Jeg opbygget din artikel med h1, h2, h3, h4, h5, h6, tilføjet søgeordne nogle små steder hvor det virker naturligt. Den måde at bygge an artikel op på gør også din artikel mere overskuelig at læse og skimme ned over  for en som besøger din side. 

<h1>Hotel Rüdesheim am Rhein</h1>

 

<h2>Turist i Hessen på Hotel Rüdesheim am Rhein</h2>


Billede ind her.

<h2>Rüdesheim am Rhein en mindre købstad</h2>

 

Rüdesheim am Rhein (eller blot Rüdesheim) er en mindre købstad ved Rhinen i Tyskland. Byen har ca. 10.000. indbyggere. Rüdesheim har en omfattende turistindustri med bl.a. mange

skandinaviske turister. Herudover dyrkes der vin på skråningerne rundt om byen. Den velkendte brændevin 'Asbach Uralt' produceres i Rüdesheim.

 

Nøjagtig 144 m lang og 2 meter bred er denne lille gade. 37.508 brosten blev brugt, den første vinstue åbnede i 1727, hver timer lyder kendte melodier fra slotstårnets klokkespil. Til julemarkedet er den festlige pyntet, og der lyder julemelodier. Dette er en kort beskrivelse af Drosselgasse i Rüdesheim.

 

Og alligevel har gaden skrevet historie som ingen anden. Og man kan slet ikke se bort fra Drosselgasse i byens historie. Her mødes hele verden, og for nogen står verden helt stille her – af bare lykke. Den, der én gang i en lun sommernat har danset hele natten lang lettere bedugget af vin, mens klokkespillet lød, han ved, hvad det er, yndere af Drosselgasse sværmer for. Det er Rhinens lystighed.

 

<h2>Efter en god nats søvn på hotel Rüdesheim am Rhein kan du besøg byens attraktioner</h2>

De to klokkespil i Rüdesheim er store attraktioner, og kan ses hver dag mellem kl. 9.30 og 22. Det ene lyder hver hele time fra tårnet på slottet i Drosselgasse. Det viser forskellige træfigurer, der symboliserer de fire store vinårgange i det 20. århundrede. Dets modstykke, der har klokker af originalt Meissen porcelæn, kan man se i vinduerne hos Siegfrieds Mekaniske Musikkabinet, og det spiller hver halve time.

I det brogede indhold, der er i vores venlige lille glas, er der noget for enhver smag. Om det er en romantisk tête-a-tëte i vinhaven, dans under stjerneteltet, fråseri, at nyde en Riesling, eller blot at kigge på og betragte. Drosselgasse er levende og opfinder sig selv igen og igen hver dag.

 

<h3>Vin fra området som du kan nyde på hotel Rüdesheim am Rhein eller i byen</h3>

Vinkyndige forfattere svælger i superlativer. Englænderen Hugh Johnson taler om ”det bedste dyrkningsområde ved Rhinen”. Og i Frank Schoonmakers vinleksikon hedder det: ”Efter mange eksperters mening er det det mest betydningsfulde vindyrkningsområde i verden”. Talen er her om Rheingau, der med et dyrkningsområde på ca. 3.000 ha hører til Tysklands mindste vinområder.

 

Geografisk set er Rheingau en 38 km lang og to til tre km bred stribe langs Rhinen, der strækker sig fra Mains udmunding ved Wicker til Lorchhausen. Vindyrkningen har her ideelle klimatiske betingelser, der blev opdaget allerede for mange hundrede år siden af vindyrkende klosterbrødre. Rhinen, der her har en bredde næsten som en sø, sørger for at reflektere solbestrålingen ved hjælp af sin vandoverflade. I baglandet sørger skovene i Taunusbjergene for at beskytte mod den kolde nordenvind.

 

<h3>Rüdesheim am Rhein - Vinhistorie helt tilbage fra romertiden</h3>

Vindyrkningen i Rüdesheim har en historie, som kan spores tilbage til romertiden. Således fandt man omkring år 1900 i nærheden af Brömserburg ved Rüdesheim en seglformet krumkniv til beskæring af vin. Den kan stadig ses på vinmuseet i Brömserburg. 

 

I dag er 84% af den vin, der dyrkes i Rheingau, Riesling, det er den største andel på verdensplan. Andre druesorter kunne sikkert give større udbytte der, men de er aldrig slået igennem i Rheingau. Og endelig så regnes Riesling med dens fine aroma, karakteristiske bouquet med sart ferskenduft og den markante syre som verdens måske bedste hvidvinssort.

 

<h4>Højdepunktet når du besøger Rüdesheim er en tur med svævebanen</h4>

 

Et af højdepunkterne ved et ophold på hotel Rüdesheim er en tur med svævebanen til mindesmærket Niederwalddenkmal. Den herlige udsigt ned over Rüdesheims gamle bydel og den sølvglinsende flod med de grønne øer gør den rolige svævetur over vinbjergene til en særlig oplevelse.

 

Det 20,5 m høje sengotiske hjørnetårn i den gamle bybefæstning blev bygget i 1400-tallet og lå tidligere lige ved Rhinen. Man kunne kun komme til fængslet, der ligger i kælderen under tårnet, gennem en åbning i toppen af hvælvingen. I forrige århundrede lå værtshuset ”Zum Adler” i tårnet, og det har givet tårnet dets navn. Goethe boede der under sit ophold i Rüdesheim.


<h5>Udsigt over  vinmarker og den romantiske dal</h5>

 

I Assmannshausen blev der bygget et spektakulært lysthus som filmkulisse i 2007, og efter brugen flyttede beboerne det til et markant sted i vinmarkerne. Fra Assmannshausen kan man nå det på ca. en halv time til fods. Her kan man hvile ud og beundre den utroligt smukke udsigt over bjergsiderne med vinmarker og den romantiske dal.

 

Siden 1978 har detlille tog været en af Rüdesheims attraktioner. En tur med Winzerexpress, som det kaldes, er en uforlignelig oplevelse. Toget kører gennem de snævre gyder i byen og ud i vinbjergene, hvor man samtidig får forklaringer om seværdigheder og vindyrkning.


<h6>Ølstuer og små souvenierbutikker</h6>

Drosselgasse er fyldt med restauranter, ølstuer og små souvenierbutikker. I centrum af byen

ligger en svævebane-station, hvorfra svævebanen Seilbahn Rüdesheim fører passagererne over vinmarkerne og op til udsigtspunktet og mindesmærket Niederwalddenkmal.

<h3>Rüdesheims Perfekte beligenhed ved Rhinen</h3>

Byens beliggenhed ved Rhinen præger livet i byen. Der er anlagt promenade langs floden, ligesom mange af byens hoteller og restauranter er opførte med udsigt over floden. Turistbåde har hyppige anløb og afgange fra Rüdesheim med faste sejlplaner, både til byen Bingen am Rhein på modsatte side af floden og til ture op og ned ad Rhinen.

 

Når du bor på på Hotel Rüdesheim am  Rhinen kan du besøge den årlig vinfest, "Rüdesheimer Weinfest".


I den første af Elvis Presleys film efter hans soldatertid i Tyskland, G.I.Blues fra 1960, synger han sangen "Pocketful Of Rainbows" under en tur i gondol nr. 76 i Seilbahn Rüdesheim.

God arbejdslyst!!

René

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg opdaget lige pludselig at jeres nyhedsbrev gik over på jeres com domæne var det ikke en bedre ide det gik over til jeres dk domæne , jeg tror det betyder lidt plus på kontoen man bestemmer sig for at holde sig til det ene domæne 

det com domæne linker også til din side igen med com domæne til dk domæne fra e mærket , jo du har lavet en 301 redirect så det videre sender det meste af link juice igen tilbage siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

God pointe!!

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.

Tak for din udførlige tilbagemelding. Jeg er i fuld gang med at teste de ting, som der er kommet tilbagemeldinger på, og må sige, det ser ud til at virke super godt, så nu skal jeg igang med noget mere.

Lige et spørgsmål til din tekstinddeling hvilken giver super god mening og ikke noget jeg har tænkt over før nu med overskrifterne. Må man godt have flere af samme type overskrift på siden. Kan se du har flere h2 og h3. Synes jeg hørte et sted, at man ikke måtte have mere end en af hver.

Det med 2 firmaer er en sag for sig i overgangen fra det ene til det andet, da jeg endnu ikke har fundet løsningen til viderestilling fra det gamle site med redirects idet min sideudbyder ikke umiddelbart tilbyder denne mulighed.

Det er dog for langhåret lige nu, så koncentrerer mig om at komme op på søgningerne, så jeg også kan komme til at få flere kunder forhåbentlig. Da jeg selv sidder med alt, så er jeg rigtig glad for de mange og udførlige tilbagemeldinger, de hjælper mig vide.

Tak for det :-)

Michael

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

BlohmRejser:
Lige et spørgsmål til din tekstinddeling hvilken giver super god mening og ikke noget jeg har tænkt over før nu med overskrifterne. Må man godt have flere af samme type overskrift på siden. Kan se du har flere h2 og h3. Synes jeg hørte et sted, at man ikke måtte have mere end en af hver.

Den eneste du kun må have 1 af er H1. Alle de andre skal du vurdere ud fra størrelsen af din artikel og det baseret du på læsbarheden. Hav du et emne skift kan du passende indsætte en overskrift som beskriver dette emne. Det er vigtigt at huske at vi når vi er på internettet er vi hurtigt videre hvis mister overblikket. 


1 - H1 - Vigtigts af alle dine H tags, brug søgeordet som første ord hvis det giver meningen..

H2 - Vigtig for din artikel

H3 - lidt mindre vigtig for din artikel

H4 - Endnu mindre vigtig for din artikel

H5 - fx "Her kan du se en liste med hoteller"

H6 - osv. 

God arbejdslyst!!

René

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

René Nielsen:

Du laver DC, når du lægger hele hans tekst op her, og ikke linker til den... Det gavner næppe i søgemaskinerne, at han skal til at konkurrere med Amino om bestemte søgeord...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Noteret. 

Tak. 

René

Tilmeldt 8. Feb 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Hvad skal der så gøres, når jeg nu bruger teksten på mit site?

Hilsen

Michael

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej michael

Planen var at fjerne teksten igen, dog blev jeg opmærksom på at dette efter nogle dage ikke kan lade sig. Jeg må fremover skrive i PM med den slags rettelser. 

Jeg har kontaktet admin og afventer svar. 

Det løser sig, ingen panik:)

God arbejdslyst!!

René

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få en af eksperterne på banen her omkring, hvilken betydning det har?

Sådan på niveau med dobbelt content på ens egen side. 

1. For det er mig der har postet det og ikke ejeren af siden. 

2. Tekster var på hans side først!!

God arbejdslyst!!

Rene

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)