Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af webshopløsning til salg af abonnement på fysiske varer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg går og pusler med en ide til en webshop, der skal sælge abonnementer på fysisk varer, der fremsendes med en frekvens på fx 14-dage/en gang om måneden.

Kunderne skal gerne have deres egen profil, hvor de kan "indstille" deres abonnement (vælge fx frekvens og varer samt sætte abonnement på pause).

Jeg vil selvfølgelig gerne have at shoppen bliver "lækker", men i første omgang er det vigtigt, at der er tale om en løsning, der kræver færrest mulige udviklertimer. Det skal med andre ord gerne være nemmest muligt at finde ud af for en webnovice.

Hvad vil I foreslå? Smile

Jeg har overvejet shopify med et abonneemnt på ReCharge eller Bold (subscriptions plugins, som jeg forstår det). Giver det mening eller er der bedre alternativer? Jeg tager også gerne imod bud på bureauer eller personer, der kan lave et fornuftigt stykke arbejde til en rimelig pris. Smile

Mvh. Ebbe

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe

Vi har førhen udarbejde netop sådanne typer af løsninger i WooCommerce med tilknytning af WooCommerce subscriptions. Her er det væsenligt at du sørger for at få etableret en betalingsløsning, som tillader løbende opkrævninger. 

I forhold til den backend som du ønsker, hvor kunden selv kan indstille sit abonnement, så kræver det lidt yderligere uddybelse, for at vurderer hvorvidt WordPress CMS vil kunne være tilstrækkeligt, eller hvorvidt der skal etablere yderligere tilføjelser. 

Jeg tager meget gerne en uforpligtende dialog med dig forhold til mulighederne med udgangspunkt i ovenstående løsning. Send mig derfor gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinfo, samt en evt. uddybelse af forholdet ift. de relevante brugerbeføjelser. 

Ha´en forsat god fredag :-) 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe.

Jeg vil forslå 3.

1. prestashop.
2. prestashop.
3. prestashop.

Ked af det men jeg er Prestashop nørd og laver ikke andet til daglig.
Kan også bygge dit system med alt hvad det skal indeholde.

Se mere here.
https://www.prestashop.com/

Genialt system efter min mening Yes

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ebbe

Gå efter en hosted løsning, hvis du ønsker at prøve en ide af. Så kommer du igang for næsten ingen penge. Hvis det så viser sig at være en stor success, så kan du få lavet dit eget system som de andre foreslår, men der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken påny for at prøve ting af :)

Tjek evt. http://start.cratejoy.com/ så er du kørrende for næsten igen penge og deres system kan alt hvad du ønsker ud af boksen (abonnenemt, profilsider osv.).

De har desuden 14 dages gratis prøverperiode

Held og lykke med projektet

Mvh Mikael

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle tre

Tak for hjælpen! I første omgang vil jeg se nærmere på cratejoy. Jeg giver lyd, hvis jeg får behov for noget mere skræddersyet. God weekend.

Mvh. Ebbe

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)