Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succesfuldt Kickstarter project søger person med rette kompetencer til at overtage

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino :)

For 10 dage siden startede jeg en kickstarter kampagne på en trump tshirt, se link her: https://www.kickstarter.com/projects/876818583/the-trump-3d-tee 

Kampagnen er blevet støttet med mere end 230% af det beløb jeg efterspurgte, hvilket har overrasket mig meget. Den er blevet omtalt på mange sider og i flere medier, og jeg har fået flere invitationer til interviews i danske såvel som udenlandske medier. 

Jeg har valgt at lægge et loft på kampagnen så jeg ikke omsætter for mere end 50.000 kr, da jeg ved meget lidt om momsregistrering og virksomhedsdannelse, men efterspørgslen er massiv og jeg er sikker på at der er meget omsætning tilbage i projektet. Med andre ord er det bare penge der ligger og venter.

Desværre har jeg ikke ressourcer eller tid til at lade det her projekt gå amok og gro, som jeg tror det har potentiale til.

Så derfor spørger jeg her om der er nogen af jer, der er interesseret i at overtage projektet og evt. starte virksomhed på konceptet? Jeg forestiller mig at jeg få et symbolsk beløb for at starte kampagnen, og derfra er kampagnen og idéen din. Jeg vil selvfølgelig rigtig gerne have lov ti at kigge med fra sidelinjen, men jeg er nok ærlig talt ikke rustet til at stå ved roret. 

Hvis det har vagt din interesse og du sidder tilbage med nogle spørgsmål, så skriv til jkbbrsk@gmail.com eller ring 28577363

Mvh Jakob Brask

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor starte et projekt, når du ikke vil gennemføre det..??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har sent dig en email :)

Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for mig men ideen er nu meget sjov.

Tror dog det er en døgnflue og der skal seriøst arbejdes hvis den skal nå succes og det bliver ikke i DK

Men sjov ide Yes

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har du tilladelse til at bruge fotoet af Trump ikke? 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Nu har du tilladelse til at bruge fotoet af Trump ikke?



Nu ikke så regelret Wink Ideen er god og kan vel bruges med mange andre sjove hoveder.
Trump har alt for travlt med at beskytte egne røv lige nu til at søge på kickstarter Zip it!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Fashion-Seller:

Nu har du tilladelse til at bruge fotoet af Trump ikke?



Nu ikke så regelret Wink Ideen er god og kan vel bruges med mange andre sjove hoveder.
Trump har alt for travlt med at beskytte egne røv lige nu til at søge på kickstarter Zip it!

Trump? Jeg formoder ikke, at det er Trump selv, der har taget billedet?

Det er da meget vigtigt at vide, da man potentielt kan stå med et erstatningskrav på flere hundrede tusinde kr, hvis projektet lanceres og de tshirts kommer til salg...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Firmaconnect.net:

Fashion-Seller:

Nu har du tilladelse til at bruge fotoet af Trump ikke?



Nu ikke så regelret Wink Ideen er god og kan vel bruges med mange andre sjove hoveder.
Trump har alt for travlt med at beskytte egne røv lige nu til at søge på kickstarter Zip it!

Trump? Jeg formoder ikke, at det er Trump selv, der har taget billedet?

Det er da meget vigtigt at vide, da man potentielt kan stå med et erstatningskrav på flere hundrede tusinde kr, hvis projektet lanceres og de tshirts kommer til salg...

Enig, men det er sgu en sjov ide alligevel Smile
Havde nok ikke været så sjov hvis det ikke lige var Trump som var på....

Men jo jeg er enig med dig Fashion-Seller

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort potentiale, 

Videoen har nået forsiden af reddit, hvilket er ret imponerende. 

Kan forestille mig at t-shirten er svær at producere? Hvordan fik du håret til at side fast og ved du hvor man kan få fat på stof med lignende hår på som ikke falder af?

Hvis du kender en leverandør til dette og har lov til at bruge billedet så kunne dette udvikle sig til at blive meget profitabelt. 

Jeg har før arbejdet med kickstarter kampagner og ved hvordan det eksekveres. Så hvis du ved hvor man kan få håret på stof, og har tilladelse til billedet så er jeg mere en frisk på at tage projektet over. 

Mvh

sebastianbeen@icloud.com

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:

Fashion-Seller:

Firmaconnect.net:

Fashion-Seller:

Nu har du tilladelse til at bruge fotoet af Trump ikke?



Nu ikke så regelret Wink Ideen er god og kan vel bruges med mange andre sjove hoveder.
Trump har alt for travlt med at beskytte egne røv lige nu til at søge på kickstarter Zip it!

Trump? Jeg formoder ikke, at det er Trump selv, der har taget billedet?

Det er da meget vigtigt at vide, da man potentielt kan stå med et erstatningskrav på flere hundrede tusinde kr, hvis projektet lanceres og de tshirts kommer til salg...

Enig, men det er sgu en sjov ide alligevel Smile
Havde nok ikke været så sjov hvis det ikke lige var Trump som var på....

Men jo jeg er enig med dig Fashion-Seller

Ideen er da absolut sjov, men derfor bør personer der evt tager over, være informeret om der er rettigheder til brug af fotoet :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)