Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash til HTML5

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har 36 flash baserede elearnings moduller af omkring en halv times varighed, som skal konverteres til noget responsive HTML5. Nogle indeholder lyd, video og lign.

Er der nogen her som kan det eller nogen som kender nogen som kan?

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan konvertere flash til html5 online, helt gratis, aner ikke om det er noget du kan bruge. Jeg er ikke sikkert på jeg må smide links her. Men bare PB mig hvis du skal bruge et link. Eller bare google for "flash to html5"

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er nogle avancerede moduler som ikke kan konverteres med en online converter. Tror det kræver en del manuelt arbejde.

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, så er det lidt blind skyd, kan du fortælle en smule mere om hvordan det er bygget? Hvis der er tale om en enkelt swf, og du har den .swf fil så er det muligt at åbne dem i selve Flash, få hentet det hele og tilføje/bygge det i html5, hvis konvertere ikke kan det hele. Hvis den bruger database, så er det noget helt andet...det kan være muligvis at din flash henter noget fra selvstændige content sider liggende i mappen etc...

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Jan 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret. Det er ikke en enkelt swf fil og den henter nemlig en masse content.

Men jeg ser lige at det rigtige ville have været at oprette en freelance opgave, så det har jeg gjort i stedet for og beskrevet det lidt yderligere.
Så en admin kan godt slette denne tråd.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)