Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at lave en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Apr 16
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 07:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folkens er der  mon en fra Odense/Svendborg eller omkirng der som har styr på at lave en hjemmeside

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, Vi er godt nok fra Aarhus, men er bestemt stadig kompetente til at udarbejde din hjemmeside :-) Vi mødes ikke fysisk med 90% af vores kunder, da alt typisk klares fint over mail, telefon og evt. Skype. Vores kunder geografiske lokation strækker sig fra det sydligste Falster til Grønland. Vi tilbyder en komplet og proffesionel hjemmeside til en lav engangsbetaling uden påtvungende løbende omkostninger. Vores proces er simpel, og I bliver ledt let igennem hele forløbet.

Hjemmesiden bygges i det populære WordPress CMS, hvor I let selv kan redigere indhold selv fremadrettet.

Start med at send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi tage en snak om jeres ønsker, behov og forretning. Du kan evt. læse mere om vores hjemmesideløsning på www.erhvervshjemmesider.dk/hjemmeside

Eller se vores korte præsentations video: 

https://www.youtube.com/watch?v=4DyPffXRais

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Til trådstarter hvad er det vi er ude i en custom-coded hjemmeside der skal være det næste Facebook eller en simpel wordpress installation? Du må komme med lidt mere om hvad Det er du er på udkig efter!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anu,

Jeg er ikke fra Odense eller Svendborg. Derudover er jeg også ret booket med opgaver for tiden. Men hvis du har mod på at snakke med mig i aften, så kan jeg rådgive dig lidt om hvad du skal være opmærksom på når du vælger webdesigner (jeg er selv ejer af mit eget webbureau i Varde).

Smid mig en besked på 3136 0737, hvis jeg skal ringe dig op i aften ;o)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anu96, 

Nu er Danmarks heldigvis så dejlig lille, at vi gerne tage turen til Fyn, hvis vi får et samarbejde op og køre. 

Jeg er partner i et reklamebureau i Randers. Vi kalder os for Grafikr og arbejder til dagligt med nogle spændende kunder; Store som små. Her laver vi alt indenfor visuelle identiteter og hjemmesider. Vi kan programmere og designe, hvilket betyder, at slutresultatet altid bliver lækkert. Om det skal kodes fra bunden eller om der skal bygges videre på et template, er helt op til dig. Alle disse ting, kan vi tage en snak om. Så skræddersyer vi en løsning, som passer til dine behov. 

Du kan fange mig på: ehj@grafikr.dk eller 71 71 70 71. 

Venlig hilsen
Erik Jeppesen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)