Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrencer på Facebook giver din kundedatabase et boost..

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Mediagraphic Mediagraphic Aps Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I 2013 overgik brugen af mobiler og smartphones brugen af computere, og i 2015 brugte eller ejede 93% af danskerne, en mobiltelefon. Dette betyder at mobiltelefonen er lige ved hånden hos din målgruppe – hele tiden.

Konkurrencer på Facebook kan give et utroligt løft til en virksomheds synlighed, image, kundedatabase og mersalg – hvis konkurrencer bliver udviklet og eksekveret rigtigt!

 

Permission marketing

Den helt store fordel ved at køre konkurrencer og kampagner på Facebook er, at ved deltagelse skal kampagnebetingelser accepteres, hvilket giver dig data til senere brug i permission marketing. Dvs. du får informationer om deltagerne, eksempelvis navn, e-mail, mobilnummer og interesser, og må kontakte dem fremadrettet. Brug data til at sende målrettet reklame via SMS´er, Nyhedsmail mm.

 

permission-marketing

 

 

3 konkurrencer på Facebook der kan løfte dit produkt/brand

De konkurrencer der klarer sig bedst, er dem der gør det sjovt og attraktivt at deltage. Sjove og interaktive kampagner, der giver deltagerne en gulerod i form af attraktive præmier, er en sikker vinder.

Deltagerne opfordres til at like og dele konkurrencen med venner og familie via Facebook og SMS.

 

Mobil-skrabelod
Mobil konkurrencer

Vi kender alle spændingen ved at skrabe et papir-skrabelod og denne spænding kan overføres til en online udgave, der fungerer på både mobiler, tablets og computere.

Skrabeloddet er ideelt at kombinere med de sociale medier. Du kan poste et link på din Facebook side til dine følgere, og de kan deltage fra deres smartphone, tablet eller computer. Du kan også sende en SMS med et link direkte til skrabeloddet.

Se en demo: SEND IWSKRAB til 1919 (alm. sms-takst)

 

 

Lykkehjulet facebook-konkurrencer

En sjov interaktiv konkurrence, der kan skabe dig succes, er et Lykkehjul-spil. Giv deltagerne en gulerod i form af attraktive præmier, og du vil få deres kontaktoplysninger til permission markedsføring fremadrettet.

Se en demo her.

 

 

 

En-armet tyveknægt demo-instant-enarmet1

Ligesom Lykkehjulet er den en-armede tyveknægt et spil, som folk kender og der er sjovt at spille. Og med attraktive præmier kan din virksomhed opnå en masse permissions til at kontakte deltagerne i konkurrencen.

Se en demo: SEND IWCUSTOM TIL 1919 (alm. sms-takst)

 

 

Styrken ved de ovennævnte 3 spil er, at det er spil, som folk kender fra enten casino eller online-spil sites. Samtidig er det nemt og hurtigt at deltage, og de interaktive elementer i konkurrencerne gør, at folk synes det er sjovt at være med. Yderligere deler folk statistisk set det de selv synes er underholdende og attraktivt.

 

 

Integrer konkurrencen på din Facebook-side

Det er essentielt at du integrerer din konkurrence på din egen Facebook-side. Dette kan gøres som Facebook tab apps og som Facebook kampagne shorturls.

 

facebook-kampagner

FACEBOOK KAMPAGNE SHORTURLS

facebook-kampagne

FACEBOOK TAB APPS

 

 

Ovenstående ideer til konkurrencer er gennemprøvede metoder, der engagerer brugere og målgrupper til at dele en virksomheds budskab.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Udgangspunktet må være at indsamle kunde informationer fra kunder som har et reel interessere for mine produkter og ikke mine præmier. præmien bør vel som udgangpunkt have direkte relation til den type forretning jeg er?

Vil det sige at vi trækker besøgende til min facebook side og hvordan gør vi det?'


Vil bare lige have det afklaret for at vurdere ideen!!..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)