Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min ide god nok?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har fornyligt fået en ide, som går ud på at lave et dæk, som er justerbar. Så det både kan virke som et racercykeldæk men også et mountainbikedæk.

Jeg vil gerne udvikle dækket, så man kan justere på det, alt efter hvad man kører på. Men jeg vil selvfølgelig ikke begynde at videreudvikle min ide, hvis ingen har tænkt sig at købe produktet.Geeked

Så hvad tænker i?Big Smile

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov ide.. Men inden du begynder at tænke salg er der vel noget helt grundlæggende vedr. design du skal have styr på først.. - Jeg har svært ved at forestille mig hvordan du lige ville lave et sådan dæk.. Skal fælgen så også kunne ændre størrelse?

Fra Holbæk
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg tænker at selvefælgen skal være justerbar 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er vel at designe et fælg der både kan passe på et racerstel og et mountainbikestel :) 

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, lige for at holde mig til emnet, at du skal tage en snak med f.eks. cykelforeninger/klubber, cykelforhandlere osv. Det må være sådan nogle, som bedst kan svare på dit spørgsmål. :)

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for at totalt skyde din idé i jorden, men jeg forstår ikke helt formålet med idéen. Jeg kører selv både racercykel samt mountainbike og der er jo vildt meget forskel på de 2 dæktyper. Tag f. eks. mønstret, som er små og fine på en racer og større og grove på en mountainbike for at den kan køre i tærran.

Derudover forstår jeg overhovedet ikke formålet med dette projekt, hvad skal den kunne give mig som slutbruger? Jeg ville jo ikke gide at tag dæk af min ene cykel, hver gang jeg skifter over til den anden (hvis vi nu sagde at du faktisk kunne udvikle idéen), det virker da super uhensigtsmæssigt?

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Corey,

Jeg holder lidt med Dennis i denne sag :) Og for lige at bygge lidt videre på hans argumenter: Så er det vel ikke kun dækket der gør om det er en mountainbike, eller en racer-cykel? Det er vel i ligeså høj grad alt det andet, som bestemmer hvad en cykel er god til?

- Jeg glæder mig dog til at høre mere om hvad du har tænkt.. Det lyder spændende! :)

Vh,
Caspar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)