Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPORTSinsider - Nyt online medie, der går bag om sportsindustrien. Søger samarbejdspartner.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 07:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære du som læser dette,

Jeg er i fuld gang med at forme fremtidens nyhedsmedie til den professionelle sportsindustri.

Nej, det er ikke endnu en hjemmeside, der skriver om fodbold resultater og nyheder om spillere, der skifter klub osv. Det er et medie, som skriver om alt det, der ligger bag ved resultaterne og de store stjerner - det kan være nyheder om klubbernes økonomi, sponsorater, jobskifter, faciliteter, udstyr. Korte sagt så leverer vi B2B nyheder til folkende bag de professionelle sportsklubber, sponsorer, producenter og konsulenter.

Jeg har selv udviklet sitet, og der ud over har jeg store kompetencer inden for salg, markedsføring, SoMe, strategi, forretningsudvikling, mediedrift osv. Jeg har fra 2011 - 2015 været Sales Manager for Watch Medier og var med til at starte 6 medier op for JP Politikkens Hus i perioden. Nu vil jeg have mit eget medie.

Den samarbejdspartner jeg skal føre projektet i mål med, er en person, som ved hvordan journalistikkens verden fungerer, og kan føre mediet i mål rent indholdsmæssigt og blive den kommende redaktør.

Jeg ved ikke om du findes her inde - men det kan være jeg er heldig.

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)