Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken hjemmesideløsning til rideklub? (med medlemskartotek, betalinger, regnskab osv)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er! :)

Jeg er kommet i bestyrelsen i en nyopstartet rideklub og er blevet tildelt den ære, at undersøge markedet for hvilke løsninger, der findes af hjemmesider til klubber, foreninger osv. Og her tænker jeg at i er rigtig gode at spørge til råd, da jeg må indrømme jeg allerede synes det er lidt af en jungle Geeked

Vi vil gerne have en hjemmeside som:
- er brugervenlig/flot design
- er nem selv at ændre i, da vi ikke er de mest IT sagkyndige
- kan oprette medlemskartotek
- sende girokort/opkrævninger
- har et nemt regnskabsprogram

Og så må det helst ikke koste ret meget, da vi er en klub med få midler.
Jeg ved godt det kan lyde som en lidt svær opgave og at løsningen nok ikke kan findes i en hjemmeside platform alene - men findes der en løsning, ved jeg at i kender den :)

- Fortsat go' aften!

Mvh Rikke

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant opgave :-) Hvis det er gigant low-budget, er det måske ikke nødvendigt, at hjemmesiden kan håndtere medlemmer og deres kontingenter? Det siges at være relativt simpelt at få lavet en hjemmeside i Wordpress, som måske blot består af en enkelt side med et flot billede samt kontakt-informationer og måske en smule mere. Herefter må I selv oprette medlemskartotek, f.eks. i Excel, og sende opkrævninger fra et gratis regnskabsprogram som f.eks. Dinero. Måske er Dynaccount noget? Jeg har lige sendt dem en mail for at høre, om "masseopkrævningen" er med i den gratis pakke :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv eventuelt at tage et kig på Klub Modul. de har komplette løsninger, til forskellige priser.

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke,

Har en rigtig god og solid løsning som kan alt det du har brug for, og mere til.

Vil gerne have en telefonsnak med dig så vi kan vise løsningen.

Vil du kontakte os på 70269267 eller sende en privat besked med et nummer vi kan fange dig på?

Venlig hilsen
CoMaSys
Lars Andersen

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke 

Jeg tror du vil have gavn af at skille tingene lidt af. En ting er hjemmeside, med udgangspunkt i et lækkert design. Noget andet er når du via bekendt skal kunne have medlemmer, opkrævning og regnskabsprogram. Nu ved jeg ikke hvor store armbevægelser som I har, men måske skulle i overveje at starte med de basale behov, og dernæst overveje investeringerne derfra. 

Hvis jeg var jer ville jeg skille tingene af i to dele: 

1) Hjemmeside 

Her vil jeg anbefale dig at kigge nærmere på en WordPress løsning. Med WordPress kan I få skabt en hjemmeside der passer netop til jeres profil. Endvidere er der på sigt mulighed for at udnytte WordPress indbyggede brugersystem, til at administrere medlemmer på forskelligevis. såfremt dette måtte blive aktuelt på et senere tidspunkt. 

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så kan vi drøfte nærmere omkring jeres muligheder herigennem. 

2) Medlemsadministration med tilhørende faktuering 

I kan igennem de mere gængse regnskabsprogrammer fint administrere opkrævninger, samt oprette "kunder". Dette burde udfra dine opstillede krav fint kunne gøres her til en start. 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg søgte i går på nettet efter løsninger og spurgte de interessante, om man kan udsende kontingenter på én gang. Det kan Dynaccount, så hvis budgettet er til 133 kr/måned, vil jeg anbefale dem.

Du kan "oprette et abonnement under "Debitor > Abonnement gruppe" og hvor opkrævning er sat til "Manuel" opkrævning

På den måde bliver alle medlemmer opkrævet på samme tid for samme kontingentperiode"

Se evt. https://dynaccount.dk/funktioner/abonnementsstyring/.

Jeg vil gætte på, at du ellers skal sende en faktura pr. medlem, hvis budgettet er lavere end dette.

Tilmeldt 25. Feb 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar alle sammen! Det har været til stor hjælp Big Smile
Jeg har undersøgt og samlet alle jeres guldkorn sammen, som jeg vil præsentere for de andre medlemmer på et møde i morgen.

Umiddelbart tror jeg, at jeg vil forsøge at sælge en Wordpress/Dynaccount Pro løsning til dem Wink

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør også lige kigge på Memberlink.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)