Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem laver den bedste professionelle korrekturlæsning på engelsk?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens!

 

Jeg er ved med at skrive mit speciale om indflydelsen af Charles Darwin's evolutions-teori på det engelske sprog. Specialet fylder omkring 75 sider og er skrevet på engelsk.

I den forbindelse har jeg fundet ud af, at jeg har behov for professionel korrekturlæsning. Når jeg søger på Google har jeg virkelig svært ved at vælge imellem udbuddet. Jeg kan se at en del af søgeresultaterne fører her til Amino, og det virker til at folk har erfaring med den slags herinde.

Det er naturligvis vigtigt at korrekturlæsningen er professionel og top-notch, men jeg vil have det lavet til en overkommelig pris.

Er der nogen, som kan give tips eller anbefalinger ud fra deres erfaring med professionel engelsk korrekturlæsning? Jeg skal aflevere om en måneds tid så alle råd er mere end værdsat!

På forhånd tak,

Vh Alex

Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg så været igennem og føler andre som ser dette opslag måske kan have hjælp i at jeg følger op. Jeg endte med at bruge Scribbr. De har korrekturlæsere fra England og USA, så de kunne gøre det ud fra modersmål, hvilket gav en virkelig høj kvalitet. Derudover var det vigtigt for mig at have mulighed for at komme i kontakt med dem og det havde jeg her mulighed for 24/7. Derudover var deres priser virkelig gode hvilket selvfølgelig er super Big Smile Kan virkelig anbefale dem!

Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke huske hvad hendes firma hedder men Line Zahll tlf 20258008

Hun er en af de bedste i branchen

Mvh

Simon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)