Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Apportindskud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg har googled som en gal, jeg kan ikke finde den info om Apportindskud jeg søger, måske i kan hjælpe.

Vi er nogle gutter der ønsker at starte et firma, vi er blevet rådet til at starte en A/S fra starten, hvilket kræver en kapital.

jeg vil i den forbindelse høre hvad kan accepteres som Apportindskud.

Vi har begge en meget speciel uddannelse, der er grunden til vi vil åbne denne virksomhed, der er ikke mange på landsplan der kan hvad vi kan, det er et faktum og der er brug for vores viden, vi har allerede inden opstart håndslag på arbejde, der vil indbringe 1-5 mill om året.

Kan vores uddannelser bruges som apportindskud?

Jeg har en rimelig potion penge bundet i min firmapension, kan den bruges som apportindskud uden den bliver udbetalt? ja det er ikke klogt at miste pensionen, men når pengene ruller ind skal den naturligvis købes tilbage.

håber der er nogen der kan svare....

Andre. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

nej - uddannelse eller ikke indløst pension kan ikke danne apportindskuds kapital. Det kan kun frie beskattede værdier og disse skal revisorvurderes/erklæres.
Jeg synes ApS lyder klart fornuftigt i forhold til IVS hvis I kan skaffe pengene - låne eller andet - for det er jo stadigt jeres egne penge - men ellers er et IVS jo alternativet

Om apport stiftelse http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/apportindskud.html

Alt om IVS i min E-bog her i link - den kan I læse sammen 

og alt om APS i min helt nye E-bog om ApS med stiftelse og alt i detaljer 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Jeg synes ApS lyder klart fornuftigt
Der ønskes vist et A/S-- 

Jeg ville klart gå i banken og låne pengene. Hvis I er så overbeviste om, at de kommer ind, skulle det være en smal sag at overbevise banken også. Måske kan det være en fordel at låne dér, hvor du har din pension. Det er selvfølgelig nemmest at låne, hvis I hæfter solidarisk om ét lån, men hvis det kan lade sig gøre, synes jeg, at I skulle låne hver især til hver jeres andel. Men er der en særlig grund til, at I foretrækker A/S fremfor ApS? Held og lykke med det. Og husk ejerkontrakt :-)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)