Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg vil sælge ud til butikkerne.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har et spørgsmål omkring hvordan jeg skal sælge mit produkt til butikkerne

Jeg hedder Hasim Crncevic, og jeg kom til Danmark for 23 år siden fra Bosnien.

For 6-7 år siden, var jeg på ferie i Bosnien og fik en ide.

Ideen var at jeg skulle indportere og sælge et gammeldags produkt som hedder TRÆKUL TIL GRILL.

Det er et relativt ukendt produkt her i Danmark.

Uden store forventninger fik jeg CVR-nummer og lavede selv en hjemmeside som hedder www.traekul.dk

Søgeordet har jeg sat i Google Adwords, og startede med at sælge fra mit lager i Bagsværd.

Efter en meget stille start begyndte jeg at få flere og flere tilfredse og faste kunder.

Omkostningerne holde jeg meget lavt, og min reklame var mund til mund.

NU VIL JEG TAGE ET SKRIDT VIDERE, OG BEGYNDE AT SÆLGE MIT PRODUKT I BUTIKKERNE.

Jeg er ikke udlært som sælger, og jeg har aldrig prøvet at sælge noget til butikkerne.

Derfor ville jeg gerne ønske at nogen kunne hjælpe mig konkret, eller bare give mig et godt råd.

Hilsen Hasim

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasim

Hasim:

Jeg er ikke udlært som sælger, og jeg har aldrig prøvet at sælge noget til butikkerne.

At du ikke er udlært sælger er intet problem. Dit salg til butikkerne kan foregå på mange måder: telefonsalg og hvor du kører ud og siger hej face-2-face. Nu ved jeg ikke, hvem du tænker, du vil sælge til - men du skal naturligvis have fat i beslutningstagerne mht. indkøb. Nogle gange sker det ude i butikken; andre gange skal man gennem et hovedkontor, da man er i kontakt med en kæde.

Men finder du ud af alt det, så er der kun én ting at gøre: stryg skjorten og kør ud og sig hej til virksomheden. Dine salgsevner udvikler sig via den erfaring, du får.

Held og lykke med salget!

Fra Hillerød
Tilmeldt 12. Aug 16
Indlæg ialt: 75
Fra  MPD v/Jens Petersen Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasim.

For at kunne give dig det bedste svar og rådgivning kræver det en del mere information. Du er velkommen til at kontakte mig telefonisk så kan jeg godt give dig nogle gode råd. de sidste 30 år har jeg været aktiv som rådgiver og sælger. Jens Petersen - 51424173 - www.mediedk.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hasim,

Hvordan går det med salget via AdWords? Det er nemlig meget vigtigt, at du bruger de rigtige tegn til dine søgeord ('', [], +). 

Jeg vil godt hjælpe dig basalt i AdWords gratis, hvis du lige sender mig en mail på Kasper@sedia.dk ;o)

Tilmeldt 25. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for hjælpen.

Hilsen Hasim

Tilmeldt 25. Sep 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Jeg har kun et søgeord.

Om sommer har jeg ca.10 klik om dagen. Lige nu har jeg 2-3.

Det med tegn har jeg ikke så meget forstand på.

Hvis du vil hjælpe mig ville jeg blive meget glad.   

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)