Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årige vil gerne arbejde

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er 14 år, går i 8. kl og spiller en MASSE computer! Jeg vil rigtig gene lave nogle penge online eller bare som omdeler. Jeg har allerede startet en YouTube kanal op men pga. ingen konto tilknyttet, er det ret svært at lave penge der. Jeg kan godt lide at lave gaming men problemet er: Tid. Jeg har ikke rigtig tid til det og så er der også mangel på udstyr..

Hvordan skal jeg få udstyr når jeg ingen penge har? Er der andre måder at tjene penge på?

Jeg har taget online lektioner i programmering (HTML og CSS). Er det en mulighed?

Jeg photoshopper også og laver designs (banner og logoer).

Jeg vil rigtig gerne have penge!!!

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SpaceWeed,

Det med alderen kan godt være tricky på sider som f.eks. YouTube, Medmindre du har en storebror eller far eller anden som vil stå til rådighed for din Google AdSense konto indtil du er 18. Pengene kan stadig blive udbetalt på din konto, selv om det er en anden person der står som modtager på siden.

En anden mulighed er at finde en over 18 at lave Collab med, altså så i er 2 ejere af kanalen, og så deler i indkomsten når i når de 600kr til udbetaling.

--

Hvis du er interesseret i hjemmesider så kan du kigger på Affiliate Hjemmesider, og hos Partner-Ads skal du være 13+ og opføre dig pænt og følge deres guidelines, så må du gerne have en bruger og kører affiliate igennem dem.

--

Med hensyn til udstyr så er det ikke vigtigt at det hele er superskarpt så længe lyden er udmærket og man kan se hvad der sker på billedet. Så et headset med en okay mic er mindste krav, resten er Nice-to-have.

Held og lykke med det!

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Spaceweed

Du kan skrive en mail til mig på 117389@gmail.com, så er jeg sikker på vi kan finde ud af noget, hvor du kan arbejde hjemmefra. Jeg kan se du skriver fint, med nogenlunde grammatik, og så gør øvelse mester.

Derfor, i din mail til mig, nævn Amino, og skriv gerne hvad du forventer som timeløn (før skat) og hvor mange timer du regner med at kunne arbejde om ugen (meget gerne hvilke dage også).

Derudover, har du selv computer med både word, excel, powerpoint og photoshop?

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex,

Jeg har læst din kommentar og den vil jeg sætte bag i hovedet til eftertanke. Din idé lyder super. 

Tak for hurtig response! Jeg skriver lige din kommentar i et word dokument til en plan b :)

Hilsen, 

Benjamin

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej granberg1,

Super fedt at få sådan en kommentar fra en! Dette er første gang jeg begynder at arbejde, så jeg er ret uviden omkring timeløn og timer om ugen. 

Jeg har: 

Photoshop CS6

Office pakken (Fik den i skolen) - Word 2016, Powerpoint 2016 og Excel 2016. 

Jeg har også selv en gamer bærbar som jeg også bruger i skolen, så intet problem der :)

Vil det være muligt at få afvide hvad man kan arbejde som og hvad man skal? Jeg synes det er lidt svært at finde timelønnen udfra at man ikke ved hvad det er man skal lave :) Håber du forstår.

Kontakt mig eventuelt på mailen: windowsfails@gmail.com

Hilsen,

Benjamin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)