Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på virksomhedsidé Søges!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Jeg har fået en idé til en eventuel virksomhed.

Ideen går ud på at lave en virksomhed som beskæftiger sig med at lave ansøgninger og cv for folk.

Måden det gøres på er at via en hjemmeside sætter kunden en ordrer på at de ønsker at få lavet en professionelt lavet ansøgning samt cv.

Kunden vedhæfter derved siden aktuelle ansøgning og cv og sender med, derudover skal kunden udfylde flere felter såsom "hvad kendetegner dig" eller "hvilke områder er du stærkest i osv. Når kunden har udfyldt skemaet modtages ordren hvorefter jeg personligt retter og giver både ansøgning og cv et løft som kan garantere kunden en jobssamtale inden for 4 uger. Der vil efterfølgende blive fulgt op på via en email hvorledes kunden har været til jobssamtale og om de eventuelt har fået job - dette kunne eventuelt bruges som markedsføring senere i forløbet.

Lidt om mig:

Jeg er uddannet finansøkonom og har erfaring fra både detail, field marketing og ejendomsbranchen, jeg har fået flere kurser i ansøgninger og cv, og har da også en stor hitrate på de ansøgninger jeg selv tidligere har sendt ud. Jeg har både flair, kreativitet og fagligheden til lave rigitg gode ansøgninger. 

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Den lyder meget godt. Men hvis jeg ikke tager fejl, så er der allerede nogen som tilbyder sådan service.

Jeg synes det er ok, at hjælpe folk med råd til skrive ansøgninger og give feedback på dem.

Meeeeen skrive ansøgninger for dem er, næsten ikke ok.
En ansøgning er ens personlighed. De kommer måske til samtaler med "din personlighed ansøgninger"... de kan dog ikke levere din personlighed til selve jobsamtaler.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det undrer mig at du som finansøkonom gider beskæftige dig med at skrive ansøgninger for folk til ordinært arbejde, tror du ikke du kommer til at mangle udfordringer?

Når det er sagt så tror jeg for det første konkurrencen er relativ stor, men at vi ikke ser det fordi det hører under tilbud til arbejdsløse allerede (så der ikke reklameres). For det andet så er der ikke så mange arbejdsløse i danmark, lav din egen beregning men jeg siger at der er 4,4mio voksne i danmark, 3,2mio er i arbejde, 1,1mio er pensionister, 2% af arbejdstyrken er i naturligt jobskifte svarende til 60000 - så er der 40000 tilbage - der er sikkert ligeså mange til at servicere dem som der var for 2år siden til at servicere 4 gange så mange. Det vil sige der er mange udbydere af hjælp og få der har behovet.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med A Smile

Dog skal vi ikke pille passion væk og hvis du har netop den drivkræft og passion inde for at skrive ansøgninger vil jeg sige... go for it.
Har du den ikke tror jeg det bliver en lang og hård tid at få hjulene i gang.

Danmark sender arbejdsløse på de sjoveste kurser for at komme i arbejde.
De ændre ind imellem på navnet fra jodansøgning til coache til what ever....

Men da klart en af de brancher hvor dårlige tider pludselig giver kunder i butikken.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)