Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ANMDELDES FOR SNYDERI!!!?????

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :)

Jeg er en meget frustreret ung person, som har fået den mest usympatisk nyhed!
Jeg videresælger en masse gode produkter, og har altid fået gode respon fra køber. Skriver altid varen så godt som muligt, det har gået godt. Selvom folk ville havde returneret varerne, så fik de det. Billeder og kvittering bliver altid sendt til køber.
Men lige idag gik det virkelig dårlig, jeg får en meget undskylder sproget, flabet kommentar fra en pige, som jeg selvfølgelig holder anonymt. Det drejer sig om en Michael Kors dameur, den er selvfølgelig ægte, jeg har købt den af en Englænder for 900,-kr fra Ebay, som auktion. Jeg får selvfølgelig kvitteringen fra manden med i boxen, og nypris lyder 239.99£! Det er mange penge!
Men da jeg ikke rigtig bruger den, så tænker jeg så, at videresælge den på
dba. Jeg har et par ure derhjemme, går aldrig med ure, de står for det meste som pynt.
Men da jeg så indsætter prisen til 500,-kr så vælter det ind med en masse interesseret køber, der kommer selvf. Skambud!
Men udover det, så læser jeg en kommentarer fra den her pige/kvinde, hun skriver, at hun vil anmelde mig til politiet, da hun åbenbart mener, at det er fake?
Jeg siger til hende, at hun skal tage den med rolig tempo, og hun skal komme og se den. Efter et par min skriver hun igen, hun har taget billeder af min annonce og skal hermed anmeldes både til dba support og politiet?!
Jeg finder det meget absurd, usympatisk og ikke mindst truet!
Jeg har så skrevet en lang besked til dba, da jeg føler mig truet.

Er det mig der har fejler eller ikke😓😔

Mvh den meget stresset person, beklaget den lange sætning!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan ingen her svare på. Der er masser af fake ure og kvitteringer og box - så det er ikke noget nogen som helst her kan afgøre - de myldrer overalt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt ja :)
Men hvis ingen ved det, så bør man heller ikke anmelde for noget man heller ikke ved jo?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Uvidenhed er nødvendigvis ikke en undskyldning der holder. Men det virker til, at du har handlet i god tro - men ingen kan vide om, hvordan politiet eventuelt vil behandle sagen.

Det virker dog underligt, at du køber et ur for 900 kr og herefter vil sælge det for 500 kr.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er utroligt mange ure til salgdiverse sider som facebook, dba osv., jeg kan godt forstå hvis man tænker at nogen af dem er fake og kopivarer. Det tror jeg skam også at de kunne være. Hvis du kan bevise dit ur er ægte, så har du intet at frygte. For mig virker det som en overreaktion fra hendes side. Måske man kan bevise det ved en kvittering, men ved ikke helt.

At du sætter et ur til salg for 500 kr. hvor du selv har givet 900 kr. i sin tid, virker ikke underligt for mig. Måske man fik flere bud ved at sætte det lidt lavere en man normalt ville gøre. 

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt uret fra i år af, nok juni måned, hvis jeg husker korrekt! :) Jeg kan fortælle, at jeg ikke går med ure eller smykker. Jeg har en stk Michael Kors taske også fra den samme person, jeg har også kvittering fra den, men den sælger jeg DSV ikke :)
Jeg sælger ikke mine ting overpriser:)!
Udover, hvis der kommer høj bydende!
Grunden til jeg startede med 500,-kr, var fordi den ikke bliver brugt, og tænkte nok ikke, at der er en som gider og give 900,-kr for er ur?
hvis man kan sige det sådan. Jeg havde ingen anelser om folk ville byde højere! Da jeg plejer at give en fast pris
Men der er blevet budt på 800,-kr lige pt.
Jeg hr dog valgt at lade annoncen kører.

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager fejl i teksten ☺️😬

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er jo fra Ebay UK, sælgeren var meget høftligt omkring uret. Han sende mig nøjagtig billeder af kvitteringen :) Kan ikke se noget fake i det, men hvis han har solgt er fake ur til mig, så ved jeg ikke hvad jeg kan gøre. Så er det nok min egen skyld.
Men havde den var under auktion :)!
Så 900,-kr er billigt, jeg går også ud fra Ebay fra UK private personer sælger er mere troværdig ?🤔☺️

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lolitop:
Så 900,-kr er billigt, jeg går også ud fra Ebay fra UK private personer sælger er mere troværdig ?🤔☺️
det kunne man forvente, men der er masser af kopi varer og fakes og med fake certifikater. OM det er et sådan eller ikke aner jeg ikke, men der er masser af fake ure også fra UK

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. Feb 16
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændig korrekt ja. Men hvor skal man så købe ægte varer henne, hvis jeg må få love at spørger ?:)
Jeg forhandle for det meste fra folk i EU, som er troværdig. Ikke kun fra Ebay, men også fra private sælgere.
Jeg spørger altid om kvitteringen, inden jeg køber.
Jeg handler aldrig fra Kina/USA, ikke fordi jeg mener det er dårligt kvalitet, fordi de fleste produkter er jo derfra! :)! Men fordi skat og told, det vil jeg helst være fri for:/
Så jeg ser intet dårlig om Kina,
de har jo også gode produkt, bare billigere!
Jeg har heller ej blevet snydt før, udover en person som ville sælge en IPhone fra DK. Handler desuden ikke fra DK, da de fleste giver overpriser!
Men sikkert nogle, som også giver en fornuftig pris. :)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)