Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere domæner på samme webhotel. Hvem skal jeg vælge?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at få lavet 8-10 forskellige hjemmesider.

Domænerne er købt, indhold, struktur osv er altsammen sat igang, så nu nærmer tiden sig til, at få dem online.

Mit spørgsmål er:
Skal jeg tilknytte et webhotel til hvert enkelt domæne, eller findes der en bedre løsning?

Domænerne ligger hos Unoeuro, men som jeg forstår det kan jeg kun knytte et domæne på hver aftale (dog kan der laves subdomæner, der blot peger på et andet)

Der er tale om forskellige sider, der som sådan ikke har noget med hinanden at gøre.

Håber der findes en klog Amino, der kan gøre mig klogere Big Smile

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens have alle domænerne ved Unoeuro. 

Bemærk dog, at databasen bliver delt - men det er som udgangspunkt ikke noget problem.

Alternativt tag et kig på Gigahost - hvor det er unikke databaser til hvert domæne - dog er deres oppetid ikke særlig god og deres servere er IMO efterhånden alt for overbelastet.

Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars AE. 

Den opgave kan vi sagtens klare. Giv mig en mail på info@kortermann-hosting.dk for nærmere info :-) 

Håber at hører fra dig

Alexander Fabech 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med så mange domæner er Unoeuro en forholdsvis dyr løsning i betragtning af, hvor lidt du ender med at få ud af den ekstra investering. Tag fra i Lukas fra Hosting4real eller evt. Meebox. Hold dig fra den billigste løsning, men køb en af de lidt større pakker.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

webfreelanceren:

Med så mange domæner er Unoeuro en forholdsvis dyr løsning i betragtning af, hvor lidt du ender med at få ud af den ekstra investering. 

Hvorfor? Alt afhængig af dine krav, kan du købe ét UnoEuro webhotel og placere alle domænerne på det ene webhotel, med forskelligt indhold.

Se https://www.unoeuro.com/support/faq/general/24/

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal jeg ærligt indrømme, at det er længe siden, at jeg har haft noget liggende hos jer. Men hvis det ikke er ændret, betaler du et ekstra månedligt gebyr for hver eneste ekstra tilknyttet domæne du har. Dette har jeres kære supportere i hvert fald tidligere fortalt mig.

UPDATE: Jeg fandt lige en prisliste på Unoeuros side, og min tidligere antagelse var forkert. Du betaler et engangsbeløb på 8,75 EUR for et ekstra domæne, og altså ikke noget månedligt gebyr. Unoeuro er altså også en mulighed.

Generelt uanset valg af webhotel bør du dog ikke vælge den mindste pakke. Får du bare en smule indhold på alle dine domæner, vil du som udgangspunkt hurtigt blive glad for de lidt større pakker.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

webfreelanceren:

Nu skal jeg ærligt indrømme, at det er længe siden, at jeg har haft noget liggende hos jer. Men hvis det ikke er ændret, betaler du et ekstra månedligt gebyr for hver eneste ekstra tilknyttet domæne du har. Dette har jeres kære supportere i hvert fald tidligere fortalt mig.

Det har aldrig kostet noget ekstra per måned at have flere domæner hos UnoEuro, så det har jeg svært ved at tro en supporter har fortalt dig :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Supporteren og jeg har nok talt forbi hinanden. Se min rettelse til forrige indlæg.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter mig altid a chosting.dk :-).

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dine kunder er fra udlandet ville jeg anbefale en udlandsk host hostgator eller godaddy er gode (hvis du opgradere til full pack) + cloudflare så har du en hjemmeside der loader på ca 1 sekund. Når jeg kigger efter webhost leder jeg ikke efter den billigste eller den med "flest features", men den der får min hjemmeside til at loade hurtigt.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)