Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af virksomhed i Tyskland

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er en ung iværksætter på 17 år. Jeg oprette min virksomhed i Tyskland. Er der nogle som har erfaringer med dette herinde?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ret stensikker på, at du også i Tyskland skal være 18
Der er så flere muligheder med lavt kapitalkrav - men en del formaliteter men du skal være 18 og nok også så arbejde lidt med at finde en bank ved at tage til Tyskland selv

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor dælen vi du oprette virksomhed i Tyskland?  Du gør dig vist ikke noget begreb om hvor bureaukratisk det tyske system her. 

Tilmeldt 1. Aug 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil sælge kosttilskud. Tyskland har mildere regler end Danmark på dette punkt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke bor i Tyskland, skal du have fat i en advokat og en notar (advokaten kender med sikkerhed en notar), hvis du vil oprette selskab. Du kan ikke starte et enkeltmandsfirma...

Ligeledes skal du have fat i en tysk adresse, dette kan du enten få hos et firma, som har postboxe eller måske hos en revisor (bemærk revisor løsningen er dyr)...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Entrenador Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Inden du begiver dig ud i salg af kosttilskud skal du overveje hvad du kan gøre anderledes end de andre. Der er meget lille avance på kosttilskud (medmindre du sælger dit eget)

Så mit bud er at sammensætte din egen profil på det kosttilskud du vil sælge og få et firma til at producerer det - der er firmaer der laver protein for andre, så skal du bare sige smag og indhold.

Det jeg så ville gøre hvis jeg var dig er jeg ville undersøge hvad folk bruger pr måned og lave 3 forskellige pakker til drenge og piger og få dem til at tegne et abonnement. Og så sende dem produkter hver måned :-)

Det er nærmest det eneste der mangler - nu er jeg selv konkurrence atlet , så den løsning kunne jeg fx godt være interesseret i !

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 9
Fra  Entrenador Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden du begiver dig ud i salg af kosttilskud skal du overveje hvad du kan gøre anderledes end de andre. Der er meget lille avance på kosttilskud (medmindre du sælger dit eget)

Så mit bud er at sammensætte din egen profil på det kosttilskud du vil sælge og få et firma til at producerer det - der er firmaer der laver protein for andre, så skal du bare sige smag og indhold.

Det jeg så ville gøre hvis jeg var dig er jeg ville undersøge hvad folk bruger pr måned og lave 3 forskellige pakker til drenge og piger og få dem til at tegne et abonnement. Og så sende dem produkter hver måned :-)

Det er nærmest det eneste der mangler - nu er jeg selv konkurrence atlet , så den løsning kunne jeg fx godt være interesseret i !

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)