Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyt af prestashop uden ftp adgang

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg talte den ene dag med en der ville flytte sin webshop, der er hostet hos Danaweb.

Såvidt jeg kunne forstå var der ikke FTP adgang - udelukkende login til webshoppen, som de har lavet/sat op.

Umiddelbart ser jeg ikke at der er meget andet at gøre end at lave en ny shop fra bunden, gemme alle ordrer, fakturaer, mail etc. og flytte produkter manuelt, men er der nogen her der har andre ideer? Evt ved om det er muligt at få SQL-dump hos Danaweb?

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Danaweb bruger deres eget lukkede CMS :) Så der er kun en ting at gøre... Købe et surt æble, bide i det, og så ellers bare gå igang med at kopiere alle produkter/kategorier én ad gangen...

Vh,
Caspar

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene - selvom de bekræftede mine anelser;p
Jeg vil anbefale vedkommende at anvende hosting med FTP og database-adgang for fremtiden... Har selv tidligere brugt Webhosting.DK som jeg var super tilfreds med men det er efterhånden over 10 år siden.
Andre anbefalinger til hosting, og anbefalinger af shopsystem modtages med kyshånd:)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Der er stor forskel på hostede løsninger, ja de gamle drenge i klassen presser citronen til sidste dråbe.

Hvad er dine planer nu hvor du forlader Danaweb iført det tøj du nåede af få med ud af døren..Sad

God arbejdslyst!!

René

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det ikke min webshop men en jeg kender der har den. Jeg havde aldrig valgt hosting uden ftp adgang. Planen er at gemme så meget som muligt, og så oprette en ny webshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)