Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kopivarer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Nogen herinde som ved hvordan man kan spotte kopivarer? Altså vil nemlig købe og sælge noget fra udlandet men er ikke sikker på om det er kopivarer eller ej :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man kun hvis man har intensiv viden om originalerne. De som kopierer kan kopiere utroligt godt lige som certifikater, CE mærkninger kan spyttes ud af maskiner.

Ansvaret ender uanset hvad hos dig, og du kan KUN gardere dig ved at kende originalerne så godt, at du kan spotte det

http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret John

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis nogen skal kunne hjælpe dig, er du nødtil at oplyse, hvilken type vare det er...

Er det tøj og mode? Er det kosmetik? Er det smartphones eller tilbehør til tlf eller computer? Er det biludstyr? Er det møbler? Er det køkkenudstyr? Eller...

ingen kan hjælpe med råd eller andet, når du ikke fortæller hvilken type vare det er, evt hvilket mærker eller brand der er tale om...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fashion-Seller. Jeg giver dig fuldstændig ret, og beklager at jeg ikke har nævnt det i min beskrivelse. Det er som regel tilbehør til telefoner og smartphones der interesserer mig. Men jeg kunne ikke finde noget lignende til de(t) produkt(er) jeg ville købe fra Kina. 

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Typisk vil prisen også være så lav at du nok vil undre dig over at de sælger det så billigt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)