Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop med knive og andet udstyr til robotplæneklippere. www.robotudstyr.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Robotudstyr.dk Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige åbnet min webshop og kunne godt bruge lidt feedback på den. Gode forslag til ændringer eller andre kommentarer er meget velkomne. 

Mens I er der må I gerne dele og like på div. sociale medier

Med venlig hilsen

Finn Krag

www.robotudstyr.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn.

Ideen med produktet syntes jeg egentlig er meget god...
Når det så er sagt regner jeg ikke med du er færdig da siden og syntes du skulle lave mere på den inden du spørger til feedback.

Jeg kan ikke se hvilken en platform du bruger og gætter på du har købt et stykke kode på themeforest eller bygget det selv.
Der ville jeg nok vælge en open source platform som er fremme i skoene så du kan bygge SEO og nemmer udbygge forretningen senere uden at skulle kode dig igennem alt.

Lige nu tror jeg mange løber ret hurtig væk fra siden.

Jeg er ikke SEO ekspert men kan se en del grove SEO fejl, der er en del SEO folk herinde og vil heller lade dem fortælle da de har mere viden :)

Igen jeg tror faktisk godt dit produkt kan sælge hvis prisen er konkurrence dygtig

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Robotudstyr.dk Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar.

Jeg tror bestemt på at der er grundlag for at kunne opbygge en fornuftig forretning. Produkterne er af en god kvalitet og priserne er bestemt konkurrencedygtige.

Men du har helt ret i at siden er under opbygning. Jeg laver den via et hjemmesideprogram gennem One.com. Jeg har altid haft med salg og god kundeservice at gøre, så den del af projektet synes jeg at jeg har styr på. Men mine talenter stopper lidt når vi taler om opbygning af hjemmesider og optimering og synlighed på f.eks. Google søgninger.

Det er her jeg brug for lidt feedback. Er der nogle enkle ændringer jeg kan lave, for at optimere siden?

Jeg kører med et lidt stramt opstartsbudget, så at søge professionel hjælp, vil ikke være relevant pt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn.

Helt fair at bygge selv.
Vil dog stadig gerne lokke dig til at kigge på noget som virker.
Det system du bygger det i virker ikke og kommer nok aldrig til det.

Open source betyder åben koder og er gratis med mindre man gerne vil lidt mere.
Der findes en del på markedet og folk har lige så mange bud på godt og skidt som der findes system.

Selv har jeg arbejdet 4-5 år med prestashop for mange kunder og kan kun anbefale det da systemet er nemt at sætte sig ind i.

Du kan downloade det her.
Prestashop.com

Ved ikke om one.com har oneclickinstaller på den også.

Prestashop, Magento, woocommerce ect er bygget og udviklet til shop gennem mange år med mange open source udvikler på sidelinjen.

Så vælg den rigtige vej fra starten :)

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal lige siges at Prestashop IKKE kan køre ordentligt på one.com efter version 1.6.0.9 mener jeg det var.
Men vil også klart anbefale Prestashop, da der er det hele indbygget fra start og meget nemt at sætte op og arbejde med.
Hellere skifte udbyder til Unoeuro og kunne køre et ordentligt system, Magento kan i øvrigt heller ikke køre på one.com

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Først, fedt, at du har lavet en webshop.
Men der mangler godt nok meget, hva :). Hvad med SEO-snippets til produktsiden, og mere-salgs funktioner fx, "Andre populærer varer". Url'erne er heller ikke særlig seo-venlige.
Der er ikke noget design? Design er med til, at give troværdighed og forhåbentlig mindske din bounce-rate.
Hvad med:
logo
Google Analytics
Google Webmaster tools
Cookie-info
Alt det luft under footer på forsiden
CTA i produktlisten

Hvis jeg var dig havde jeg nok, som minimum kigget på et opensource-system, det koster vel ikke mere end hosting-aftalen.

Der findes også masser af artikler på, at det for mindre webshops er billigere, at have et closed-source system end et open source system. (altså man kan Google i den retning, som man gerne vil have det skal være i ;))
Hvad du får i et closed-source system er oftest, at opdateringer er gratis, dvs at du får altid vedligeholdelse med i din pakke. Du har altså mindre udviklings-bøvl i det lange løb. Det fungerer bare med en samlet løsning.

Du har et stykke vej endnu. 

God vind i webshopsejlene.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes designet er kedeligt få et bedre på siden 

siden den ser halvfærdig ud og der er  mange seo huller i dette cms system så når ikke færdig siden så lidt lavet og det antal fejl siden indenholder vil jeg vurdere nemmeste at starte op med et cms system såsom  wp e-commerce

din side kan til gåes via https://www.robotudstyr.dk/om/index.html  og https dog det skaber duplikat dog er det ikke hele siden der fejler når jeg klikker om jer siden går den over korrekt  lav en 301 redirect til din fortrukne url korrekt 

alle sider tjekkede mangler enten meta beskrivelser eller titler på siden lav titlerne på 40-60 tegn og meta beskrivelsen på 120-160 tegn 

sidens tekst forsiden er næsten 500 ord så okay men der er slet ikke i brug h overskrifter på siden brug en h1 overskrift og h2 underoverskrift og teksten men brug også de mindre  h3 h4 h5 h6 mere tekst god ide også med en blog på siden.

pagescore er ikke ideel jeg ved ikke hvordan retter det i dit  cms system god ide få det rettet jeg bruger Wordpress og bruger plug in https://wp-rocket.me/ med mere https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Frobotudstyr.dk%2F

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn 

Jeg synes desværre ikke dit design, og generelle visuelle fremtoning, retfærdiggøre dit sortiment. Jeg mangler i den grad et professionelt og troværdigt udtryk, hvor du giver mig indtrykket af at her handles der kvalitet. 

Det hele handler selvfølgelig om ambitioner, men jeg vil mene at du kraftigt bør overveje at se efter et nyt visuelt setup. 

Har du fået feedback fra kunder? 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Finn,

Det første jeg tænker, når jeg ser din webshop er: Her er en webshop som ikke er færdig-bygget endnu? :) Jeg håber selvfølgelig at du får al mulig success med den...! Men du er nok et par dage "på fuldtid" fra at være helt færdig med den, føler jeg...

Vh,
Caspar

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FinnSmile

Jeg synes det er en rigtig god ide, så kan du måske også overveje at sælge drone udstyr. Det er jo et marked i stor vækst.. kender ikke markeds betingelserne...

Jeg vil nok lægge mig op af mange af de kommenterer der er kommet, hvis du vil det med at have en webshop så er det også nødvendigt at udvikle og forbedre ideen. Jeg synes ikke du skal holde dig tilbage baseret på hvad andre mener eller siger...

Tror du martin Thorbord første projekt eller video var perfekt.. nok ikke...learn by doing!!

Bliv ved med det!!! 

Jeg vil dog komme med lidt ris alligevel til din side, den er en smule uprofessionelt udført og ikke helt på plads endnu. Jeg kan se du er på vej og jeg er helt sikker på hvis du bare bliver ved får du også en flot professionel side.

Det er der ikke helt endnu..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)