Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af mærkevarer .. Hvor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Animo-brugere, 

Dette er mit første indlæg her på Amino. Jeg har længe villet starte med min egen tøj-butik/virksomhed online.. men hvor finder man steder, hvor man kan købe mærkevarer? Tænker Calvin Klein undertøj, Samsøe Samsøe og andre populære brands i Skandinavien. Jeg kan sagtens finde wholesales hjemmesider, men ikke med mange kendte mærker. 

Kan i hjælpe?

Tak, 

Karoline

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hovedparten af disse brands har egne afdelinger i skandinavien som du kan købe varen af så frem de vil handle med dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karoline

Det umiddelbart bedste og hurtigste du kan gøre, er simpelthen at gribe knoglen og kontakte de forskellige brands for at høre omkring mulighederne. På den måde får du svar med det samme og har derfor noget at forholde dig til efterfølgende. Jeg vil dog anbefale dig, at forberede dig godt inden du ringer dem op, da de vil, såfremt de har tid når du ringer, spørge dig om en masse forskellige ting med hensyn til dit forretningskoncept, din markedsføring, din økonomi og for ikke at nævne dig selv, hvad din baggrund er, hvad er dine planer og hvilke kompetencer har du indenfor området.

Al mulig held og lykke med projektet

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)