Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig den fedeste hjemmeside du kender

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal nok have ny hjemmeside.

Men hvordan skal den se ud? Det behøver ikke være så super fancy, vi holder af det simple her hos os, men omvendt må den godt være lidt frisk i det.

Jeg tror nok vi kaster os ud i at bikse noget sammen selv, vi kan lidt og har man tid nok, så skal det nok lykkes, så jeg har ikke brug for gode tilbud, men gerne gode idéer til hvordan den skal se ud.

Er I stødt på noget der lige passer til et bette callcenter som gerne vil have en personlig, simpel men alligevel smart og fed hjemmeside?

På forhånd tak fra en der i den grad mangler inspiration :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide Landbrug og Fødevarers hjemmeside. Der er ikke alt muligt skrald over det hele. Bare en simpel menu i toppen, et banner (med hvid tekst på en hvid baggrund - lad være med det!) og så ellers relevant indhold for sidens besøgende. Man får lyst til at kigge rundt, fordi der ikke står "KØB NU!" eller "SE VORES FANTASTISKE TILBUD!" over det hele. Alt sammen uden at siden ligner noget 90'erne: http://www.lf.dk/

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Her er et site til lidt inspiration, da de jo laver det samme som du overvejer:

http://www.citycallcenter.dk/

Det er ikke fordi, jeg synes det er verdens flotteste side, men ganske god og overskuelig, og så kan du jo se nogle af de services, de tilbyder :)

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Dine prioriteter til den nye hjemmeside er primært af visuel karakter.

Du kan med fordel i stedet fokusere mere på trafik, konverteringer, signups m.m. og lade det visuelle være midlet frem for målet.

Det er en sød tanke med den personlige side, der er håndlavet med kærlighed - men du bliver ædt levende i Google af de andre callcentre, hvis du forsøger dig med selv at bikse noget sammen.

Jeg undres endvidere noget over, at du - netop i din branche - ikke tager din egen medicin og outsourcer opgaver, du ikke er ekspert i.

In any event - du er velkommen til at give mig et kald på 42 42 18 82 i dag/morgen onsdag, hvis du vil have et par gratis tips til at konvertere fra siden.

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tak for input :-)

Jeg har luret lidt, og surfer også lidt videre. City Callcenters side kan jeg rigtig godt lide, men det er jo ikke der jeg skal finde inspiration desværre :-)

Til Jakob:

Der er så uendelig få der googler. I vores branche får vi vores kunder gennem netværk og opsøgende salg, dem vi skal have fat i, de aner ikke at de har brug for os. Og vi ligger rimelig ok i en googlesøgning (eget værk), så det går nok.

Jeg har outsourcet flere opgaver, her iblandt netop hjemmeside og salg, og til velrenommerede virksomheder, men med det resultat at vi måtte lave det om selv da det ikke funkede, salget kan vi også klare bedre selv.

Så vi forsøger os formentlig selv igen, og bliver det noget værre snot, jamen så må vi jo se hvad vi kan finde ud af.

Men mange tak for input, det er ALTID godt, uanset om man umiddelbart ikke lige synes det er brugbart, det kan være det bare skal ligge og rumle lidt :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Med så dårlige erfaring i bagagen forstår jeg bedre, du er tilbageholdende over for at outsource :)

Du kan helt sikkert finde en løsning, hvor du både gør det selv og tager hensyn til trafik og konvertering.

Held og lykke med projektet :)

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bank:

Hej Mette,

Med så dårlige erfaring i bagagen forstår jeg bedre, du er tilbageholdende over for at outsource :)

Du kan helt sikkert finde en løsning, hvor du både gør det selv og tager hensyn til trafik og konvertering.

Held og lykke med projektet :)

ja, det har ikke været heldigt, og så er det lidt fedt at kunne sige at vi har lavet det hele selv, også selv om det på nogle punkter muligvis kunne være bedre :-)

Jeg ville ønske jeg var i en branche hvor SEO og annoncering i det hele taget kunne hjælpe lidt på salget, men det der med telefonpasnig er jo et tillidsspørgsmål, og det kræver ofte lidt mere end bare en høj googleplacering eller en smart annonce.

Tak for held og lykket :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

hov... lige et pip mere....

hoppede lige ind på din hjemmeside Jakob..... SÅ feeeeeeeed.. måske man alligevel skulle.....

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mette Monty Koor:

hov... lige et pip mere....

hoppede lige ind på din hjemmeside Jakob..... SÅ feeeeeeeed.. måske man alligevel skulle.....

Ikke for at lokke, men ... har du set, vi tilbyder et gratis mockup?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)