Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er din erfaring at finde en programmør som partner?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal starte et nyt projekt op som kræver lidt mere end de sædvanlige webshop skabelon-lignende hjemmesidder der er. Jeg skal nok muligvis finde en til at lave hjemmesiden for mig da jeg ikke er så teknisk at jeg kan programmere sådan en fra bunden.

Jeg vil derfor høre hvad folk har af erfaring eller har hørt om når det kommer til at enten betale sig fra det eller sammenarbejde med en programmør som måske tager en andel af virksomheden. Jeg har ikke selv netværket til at finde en så må ud og lede.

hvis i har brug for mere info, så spørg endelig løs.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet webshops i 4-5 år og bliver tit spurgt.
Siger desværre altid nej tak fordi eneste grund som regel er at det jo helst skal koste ingenting og derfor de gerne vil have en partner.

En supergod webshop er intet værd uden investering i markedsføring og hvis folk ikke vil poste de håndøre ud (i det store budget) som det koster at lave en webshop ser jeg meget lidt omsætning.

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld beklager min formulering. I mit tilfælde er det ikke en webshop der skal laves, men nærmere en helt nyt hjemmeside som der ikke er skabeloner til såsom webshops eller blogs osv. 

Angående det gratis arbejde, har der da ikke være en idé der har været god nok til at du evt ville sætte tiden af til det i håbet om en fremtidig positiv udvikling med andel i den?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tomti:
har der da ikke være en idé der har været god nok til at du evt ville sætte tiden af til det i håbet om en fremtidig positiv udvikling med andel i den?

Hvis der ikke er penge til massiv markedsføring, er det ekstremt sjældent og rent held, hvis en idé bliver en succes.

Så uden en grundig og gennemarbejdet forretningsplan, samt penge til især markedsføring, skal du forvente at det bliver meget svært at tiltrække dygtige udviklere til et partnerskab.

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre også siger, så vil mange ugennemtænkte projekter have en gratis hjemmeside, og derefter er partnerskabet stort set ingen ting værd.

Hvis der ikke er penge til løn m.m. fra start, så er det ikke ret mange der gider at arbejde gratis for andre, da vi som regel ikke har tid til det.
Jeg bliver også tit spurgt, og i 99,9% af tilfældene gider jeg ikke engang tænke over det, eller høre om projektet, da der så med garanti heller ikke er penge til at markedsføre projektet ordentligt (men så kan man jo altid få en partner der er prof. i det også :D ).
Hvis et projekt ikke må koste noget, så glem det. Hvis jeg skulle tage mig tid til den slags, skulle jeg frasige mig en del timer jeg ellers ville få fuld løn for. Dvs. at dit projekt koster mig mange penge ud over at det tager min tid, som jeg allerede har for lidt af.
Og hvad med SEO, skal man så også finde en SEO partner osv. så man ender med at få 10% af et risikabelt, ikke gennemtænkt projekt?

Er der ikke penge til at starte ordentligt op, så find et job der med tiden kan give dig pengene til at du kan udføre din drøm på den korrekte måde fra start, ellers er risikoen for fiasko stort set 100% og evt. penge og ikke mindst tid, spildt.

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også værd at overveje at det stiller nogle lidt andre krav til en person at vurdere om en ide er god end det gør at udvikle software.
Så selv hvis du har en super ide er det ikke sikkert en softwareudvikler har lyst til at risikere noget på det, fordi vedkommende ikke har kompetencerne til at vurdere ideen ordentligt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er meget nem....

Hvis ikke du vil risikere penge i eget projekt og tør gå hele vejen med en tro som siger spar 2 til det hele, hvem skal så?
Vinderne i erhvervslivet stiller det hele på højkant.
Gjorde jeg selv da jeg started min virksomhed.

Tør du det?

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Igennem de mange år som jeg har arbejdet med dette, har jeg haft et par partnere som var programmører.

Har været meget op og ned, så du skal virkelig finde den rette før du gør noget som helst, ellers ville jeg anbefale at købe dig til det.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke nævnt noget om hvad jeg kommer med, og i dette tilfælde er det sådan at jeg har kapital på omkring 100.000 kr. dog ved jeg at markedsføring er en kæmpe del af det så derfor ville det være bedre at ligge den likvide beholdning på poster der vil koste en del. Hvis jeg skulle få hjemmesiden lavet i Danmark hos en ganske alm. webudvikler, så vil det koste mig tomtrent 80 -150.000kr kunne jeg forestille mig. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor bruger du ikke Indere?

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)