Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg bestille en tryksag som bliver leveret direkte til kunden?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 28
Fra  jakobplenge.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg håber at de er lidt hjælp og hente.

Det er sådan at jeg har en kreativ kæreste, og selv arbejder som webudvikler. 

Derfor syntes vi at det kunne være sjovt at lave en webshop, med plakater, som min kæreste laver.. ikke noget der skal generere overskud penge, men bare et hygge projekt som nok bare går i nul.

Derfor er vi ikke interesseret i nogen investering ved at bestille en masse tryksager (Og samme tid selv skulle pakke og afsende.), men tænkte om det var muligt at bestille en tryksag direkte fra et trykkeri som derefter sender det til kunden som har lagt en ordre hos mig. Men er lidt i tvivl om der er nogle regler eller andet der kommer på tværs af det her.

Ved i om der er nogle komplikationer på dette område? regler el. andet, som skulle gøre at dette ikke kunne lade sig gøre?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer selv et trykkeri (MediaMouse) så jeg ved ikke om jeg er den helt rigtige til at svare på dit spørgsmål, når du nu søger erfaring fra andre.

Men vi tilbyder i hvert fald dropshipping (som det kaldes, når producenten sender direkte til din slutkunde med dig som afsender) for vores kunder.