Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dropshipping fra østeuropa

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Er der nogen herinde, der har erfaring med at få produceret produkter i Kina, og derefter få dem sendt til et lager i østeuropa, hvor lageret håndterer og sender dem til kunder?

Jeg tænker en sådan virksomhed må eksistere, og i så fald, kender I nogen der er gode, og som kan hjælpe mig?

Mvh Emil

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes det er lidt kage på kage. Lagerent skal så få fakturaen fra Kina og stå for at fortolde og momsbehandle - og så skal de sende den videre til dig og lægge et beløb på for at håndtere import/told/moms/lager - hvorefter du skal fakturere dine kunder et beløb til varen og udgiften til lager i østeuropa + din fortjeneste

Returvarer skal så retur til dig - som skal sende til lager i østeuropa som så skal fakturere dig for returvaren

Det er lidt rigeligt kage på kage til jeg tror der er fortjeneste

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Frølund:
og derefter få dem sendt til et lager i østeuropa

Hvad skulle ideen være i at bruge et lager i Østeuropa?

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

lavere forsendelsesomkostninger, og de står for alt hvad der har med forsendelse at gøre, så vi ikke behøver det. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Frølund:

lavere forsendelsesomkostninger, og de står for alt hvad der har med forsendelse at gøre, så vi ikke behøver det. 

hvordan lavere forsendelse?? De må da være højere - først fra Kina til Østeuropa og så fra det lager videre - det koster da ikke mindre?
I får da heller ikke et lager til at stå for noget som helst gratis - hvad skulle de dog leve af. Du må tænke helt om

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan sagtens følge dig - men det er jo sjovt nok derfor jeg spørger, John. For at finde ud af om det kan betale sig, og om det findes.

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Nu ved jeg ikke hvad det er for nogle produkter der er tale om her, men vi har netop åbnet en ny grossistside til smykker der hedder

www.chanti.com

Her kan du finde mere end 10.000 forskellige smykker, og ingen minimumskvantitet. Vi sender her fra Danmark, dog ikke direkte til kunder, men så slipper du for alt bøvlet med at købe i Østen osv.

Tjek endelig hjemmesiden ud, og lad mig vide hvis det har nogen interesse!

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle af de store kinesiske producenter (billige no-name produkter) og sælgere på eBay gør det.
De har en "base" i EU som de sender fra, når nogen fra Europa køber.
De har fordele med HURTIG forsendelse på nogle dage, kunden skal ikke tænke fortoldning og vente 20 dage i forsendelsestid fra Kina. Og vel også nemt med masse-import i store containere.
Jeg købte en gang en masse tasker i Kina - blev sendt fra Tyskland, så jeg skulle ikke tænke på noget. 

www.smartkajak.dk :: Oppustelige kajakker - Kajakudstyr - Sea Eagle kajakker - Officiel Dansk Forhandler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)