Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt mailsystem?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er, hvilket mailsystem er det bedste for et lille start-up? Vi (2 personer) bruger en gratis outlook-version, men det virker dårligt. Fx. samles mails til forskellige personer i samme tråd, så man lidt mister overblikket, og samtidig kører det ustabilt med meget lang tid før mail kommer ind/ud. Måske er det pga den gratis version, men det vil være dejligt at høre jeres erfaringer.

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christina. 

Bestil to stk. Office 365 til dig og din kollega - det er markedets bedste løsning og du slipper med en halvtredser om måneden, hvis I selv har officepakker.

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg tror at Google Apps er den mest anvendte løsning. Vi prøvede også Outlook i en periode da det var gratis, men det fungerede ikke rigtig. I dag bruger vi Gmail til alt mail (det gør stort set alle startups jeg kender også). Og så inkluderer deres abonnement jo også 30 GB på Google Drive.

Hvorvidt der samles mails i samme tråd, er noget man ofte kan indstille og afhænger jo også af hvilken klient du bruger. Tag evt også et kig på klienten Polymail til Mac/iOS.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger windows live mail :)

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine erfaringer er at outlook ikke er 100 % sikkert og jeg kender også til den irriterende tråddannelse, hvor man totalt mister overblikket. Der er også problemerne med at det er for nemt med at hacke ind via kontaktpersoner.

Det ser ud til at gmail er mere stabil og sikker, men lidt mindre brugervenlig efter min smag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Jeg bruger Mozilla Thunderbird klienten. Fungerer rigtig godt og er gratis. Du kan som i Outlook have flere email konti tilknyttet og lave unik mail-signatur på hver konto samt oprette undermapper til at holde styr på jeres mails fra kunder.

Mvh Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Finn Pedersen:

Mine erfaringer er at outlook ikke er 100 % sikkert og jeg kender også til den irriterende tråddannelse, hvor man totalt mister overblikket. Der er også problemerne med at det er for nemt med at hacke ind via kontaktpersoner.

Det ser ud til at gmail er mere stabil og sikker, men lidt mindre brugervenlig efter min smag.

For nemt at hacke sig ind via kontaktpersoner? Sludder.

Mht. tråddannelse, så er det jo nøjagtig det samme gmail gør, og jeg er helt enig i at det kan være meget irriterende. Men det er jo spørgsmål om at slå det fra - uanset om du bruger Outlook eller Gmail.
Det nytter da ihvertfald ikke at foreslå google som alternativ pga. tråddannelse, da det er nøjagtig samme problematik begge steder (hvis man ikke slår det fra).


Mange fordomme og myter, meget lidt fakta.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ubetinget Outlook.

Her er Microsoft så fjollet, at de kalder "Outlook.com" og "Outlook" det samme. Måske er det Outlook.com, du har prøvet. Det er stort set bare "Hotmail" på nye flasker. Det er Outlook fra Office-pakken, som er den professionelle. Kalender, kontaktpersoner og mails synkroniseres perfekt på alle platforme.

Hvis du kan nøjes med dét - og måske lidt simpelt omkring opgaver/notifikationer, er du godt kørende! Og ja, 50 kr/måned, automatisk med nye versioner og support. Det skulle være værd at ofre. Til orientering - hvis du har en mail-udbyder til dit eget domæne, er der højst sandsynligt også en simpel web-løsning med.

At Microsoft er dumme i andre sammenhænge, skal ikke ligge Office-pakken til last -den er modnet gennem lysår tilbage.

Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle, tusind tak for de mange svar. Jeg vil straks gå i gang med at undersøge de muligheder, I har nævnt. Tak for hjælpen :-)

Tilmeldt 19. Apr 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen, ja det er outlook.com, jeg bruger. Jeg vidste ikke, at der var så stor forskel ift den anden outlook. Tak for oplysningen.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)