Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import gennem alibaba

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der der har erfaring med import gennem Alibaba og med hvilken transport der er god og billig at fragte varer hjem fra Kina med? 😊

Mvh. Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Uanset om du importerer fra Kina eller Spanien så er der en gylden regel om at det altid bedst kan betale sig at indhente flere tilbud på fragt. Der kan være store forskelle i prisen.....

Held og lykke med det:)

Mvh Morten

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Tak for svar!

Er der nogle du kan anbefale jeg kan kontakte? Jeg har ikke haft disse kontakter før, så står lidt på bar bund desværre.

Mvh. Morten

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 11
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten (og jer andre)

Jeg er interesseret i at høre mere om dine erfaringer med Alibaba. Mest omkring betaling og kontrakt. Fuldførte du din ordre gennem Alibabas side?

Vh Cecilie 

Fra Holstebro
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 105
Fra  Vores Fysioterapi v/Morten Brødbæk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie.

Jeg er ikke nået dertil endnu.

Men lige så skal jeg med glæde skrive lidt om til det til dig.

Hvad er det du vil importere derfra?

Mvh. Morten

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten:
hvilken transport der er god og billig at fragte varer hjem fra Kina med

Det er umuligt at svare da mange, da det kommer an på din godsmængde (vægt /volumen) samt den ønskede transittid.  Ligeledes er specielle krav til køl/frys eller farligt gods også vigtige at tage i betragtning.

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 10
Fra  Kompetence konsulent v/Gert Jensen Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har flere gange købt såvel hos Alibaba som AliExpress. Begge er fra samme koncern.

Det er super enkelt og deres service er nok det bedste på markedet. Ligeledes er der fri fragt, hvis du vel og mærke vil vente omkring de 30 dage det tager. Du kan hele tiden følge dine handlinger og som bruger har du adgang til alverdens oplysninger.

Såfremt der er problemer med din modtagne varer, så er der en udførlig vejledning og efter udfyldelse af den, så modtager du pengene retur med det samme.

Husk dog på en ting - Det er kinesiske varer og Alibaba kan ikke garantere for kvaliteten fra alle deres leverandører, men de plejer at lukke en fabrik ned, hvis kvaliteten ikke bliver overholdt.

Bedste hilsner, Gert

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gert Jensen:

Hej Morten

Jeg har flere gange købt såvel hos Alibaba som AliExpress. Begge er fra samme koncern.

Det er super enkelt og deres service er nok det bedste på markedet. Ligeledes er der fri fragt, hvis du vel og mærke vil vente omkring de 30 dage det tager. Du kan hele tiden følge dine handlinger og som bruger har du adgang til alverdens oplysninger.

Såfremt der er problemer med din modtagne varer, så er der en udførlig vejledning og efter udfyldelse af den, så modtager du pengene retur med det samme.

Husk dog på en ting - Det er kinesiske varer og Alibaba kan ikke garantere for kvaliteten fra alle deres leverandører, men de plejer at lukke en fabrik ned, hvis kvaliteten ikke bliver overholdt.

Bedste hilsner, Gert

Hej Gert,

Lige et spørgsmål.

Når du vælger gratis fragt, og venter en måned. Når de så kommer til Danmark, så overgår pakkerne vel til PostDanmark (postnord) som behandler din pakke, og tager 160 kr. for det? Overni kommer moms og told selvfølgelig.
Er det ikke korrekt? :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik-N:
Når de så kommer til Danmark, så overgår pakkerne vel til PostDanmark (postnord) som behandler din pakke, og tager 160 kr. for det? Overni kommer moms og told selvfølgelig.
Er det ikke korrekt? :)

Jo det er normalt korrekt.  Kommer varen med kurer firma skal der normalt ikke betales for toldbehandlingen.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)