Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter søger programmør til partnerskab eller sparring!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Står i den situation, at jeg selv mener (som så mange andre sikkert), at jeg har fundet en god ide med et ret sport potentiale. Jeg opretter derfor denne tråd i håbet om at finde en forretningspartner, som kan byde ind med de kvaliteter, som jeg ikke har og omvendt naturligvis!

Kort præsenteret så handler ideen om at digitalisere en ansøgningsproces - i dag gøres denne ansøgning 9/10 gange via brev. Målet er kort sagt at skabe en hjemmeside, der kan håndtere ansøgningerne på en nem og brugervenlig måde. Folk som sender disse ansøgninger er hovedsageligt unge studerende, hvilket blot understreger, at det vil være mere optimalt digitalt. Konkrete tal for hvor mange ansøgninger og "ansøgnings steder" der er tale om er svært at definere, men der er tale om et kæmpe marked - såvel national om internationalt hvis man kom der til.

Jeg er klar over, at det ikke er den mest præcise præsentation omkring ideen, men jeg ønsker ikke at offentliggøre ideen i åbnet forum, men blot at fange den rette persons opmærksomhed.

Kort om mig selv, så er jeg lige blevet færdig med min bachelor i erhvervsøkonomi, og tager nu et år væk fra studierne for at forfølge iværksætteriet! Det betyder også, at jeg har tiden som det kræves at ligge i projektet og viden inden for den kommercielle verden.

Hvad jeg ikke besidder er kundskaber inden for digitalisering og nærmere bestemt programmering. Jeg har en masse ideer omkring projektet, men viden om it-projekter og at bringe det til den "virkelige verden" vil være brugbart. Forretningsmodellen er "klar", men skal parres med det tekniske. Erfaring omkring dette vil derfor være essentielt.

Håber at høre fra en som besidder nogle af ovenstående kompetencer, og som jeg har vækket interessen ved!

Mvh

Mads Jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Se venligst min profil herinde og min webside. Sparring kan vi godt.

Du er velkommen til at ringe/skype.

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads..

Jeg ved ikke om du kommer forsendt men der finde en del løsninger i dag som en del af de stor firma bruger, men ved jo ikke lige om du har en ny og beder ide. jeg kun godt være frisk på at høre lidt mere for at se om det er nåde..

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville nok anbefale at skrive på flexer.dk istedet for :).

Ellers held og lykke med søgningen!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)