Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studiejob som korrekturlæser, translatør, tekstforfatter m.v.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 16. Sep 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg er på udkig efter et studiejob, hvor der er mulighed for at arbejde hjemmefra. Jeg læser International virksomhedskommunikation, og et studiejob der involverer oversættelse og/eller korrekturlæsning af engelsk- og dansksprogede tekster har derfor stor interesse. Mit kendskab til den danske grammatik er over middel, men mit kendskab til engelsk grammatik er dog mere omfattende. Er der nogen af jer, der har en ide om, hvor man kan søge sådan et job? 

På forhånd tak for hjælpen! :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at arbejde freelance? Hvis ja, må du gerne sende en mail til hyldeborg@me.com, så kunne jeg godt have nogle opgaver til dig.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 16. Sep 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.

Jeg har sendt dig en mail.

Venlig hilsen

Kaya

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altså ikke fået nogen mail? :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Odense
Tilmeldt 16. Sep 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist min fejl. Jeg kan se, at jeg har lavet en tastefejl i din mail, så jeg har life gensendt den - denne gang forhåbentlig til den rigtige mailadresse. ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Artifero Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaya

Hvis du stadig er interesseret, så er du meget velkommen til at kontakte mig på kenneth@artifero.com 

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen,

Kenneth Andersen

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kaya,

Tjek vores nye side ud www.djobs.dk - der kan du oprette dig som bruger, og lave jobs hvor du læser korrektur, skriver tekster, laver oversættelser, eller noget helt fjerde. Du bestemmer selv prisen, leveringstid osv. på dit job. I princippet kan du også lave jobs hvor du går med flyers, er mødebooker, laver social media marketing for folk, eller hvad nu lige fantasien finder på. Der er ingen grænser, så længe folk vil købe dine jobs. 

Vi tager en kommission af den pris dit job koster, når du sælger noget. Så det er fuldstændigt gratis at bruge. Du kan læse mere om det her: brugerniveauer på djobs 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)