Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bestil opkald funktion på webshop?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tænker hos Gearexperten.dk at kunderne kan bestille et opkald fra os, på et tidspunkt der passer dem bedst, så de evt kan få hjælp og rådgivning til et køb.

Hvordan laver vi sådan en funktion bedst? Vores webshop er en Magento shop og tænker, kunden skal kunne vælge mellem nogle datoer og tidspunkter. Måske også, at få en sms med bekræftelse og sms fx 30 min før.

Nogen ideer hvordan sådan en funktion kan laves og om der evt findes noget ligne i forvejen? Vi ønsker denne funktion for, at tilbyde en mere personlig service til kunderne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Hjem.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos hjem.dk har vi brugt jotform til at lave div. formularer, bl.a. en hvor kunden kan bestille en opringning.

Jeg er dog i tvivl om der er mulighed for at afsende sms - Der er en del integrationer til jotform, så måske er der noget sms.

Mvh.

Jakob

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Toft-Jensen:

Hos hjem.dk har vi brugt jotform til at lave div. formularer, bl.a. en hvor kunden kan bestille en opringning.

Jeg er dog i tvivl om der er mulighed for at afsende sms - Der er en del integrationer til jotform, så måske er der noget sms.

Mvh.

Jakob

Den med SMS kunne være god funktion, men ikke et krav med det samme vi vil have, men Jotform, er det så ikke dem her du tænker på https://www.jotform.com/ ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Hjem.dk Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo lige præcis.. Det koster lidt at bruge men er super godt og fleksibelt.

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Jeg har en god ven som ville kunne lave sådan en funktion for dig, i udlandet, hvis det har interesse? :)

Vh,
Caspar

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

kan du evt sende link til hvor den er eller fortælle hvad den hedder? For kan ikke rigtig finde den?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Caspar F:

Hey,

Jeg har en god ven som ville kunne lave sådan en funktion for dig, i udlandet, hvis det har interesse? :)

Vh,
Caspar

Du må gerne sende en email om det til mdsl@gearexperten.dk 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)