Vi tænker hos Gearexperten.dk at kunderne kan bestille et opkald fra os, på et tidspunkt der passer dem bedst, så de evt kan få hjælp og rådgivning til et køb.
Hvordan laver vi sådan en funktion bedst? Vores webshop er en Magento shop og tænker, kunden skal kunne vælge mellem nogle datoer og tidspunkter. Måske også, at få en sms med bekræftelse og sms fx 30 min før.
Nogen ideer hvordan sådan en funktion kan laves og om der evt findes noget ligne i forvejen? Vi ønsker denne funktion for, at tilbyde en mere personlig service til kunderne.
Hos hjem.dk har vi brugt jotform til at lave div. formularer, bl.a. en hvor kunden kan bestille en opringning.
Jeg er dog i tvivl om der er mulighed for at afsende sms - Der er en del integrationer til jotform, så måske er der noget sms.
Mvh.
Jakob
Den med SMS kunne være god funktion, men ikke et krav med det samme vi vil have, men Jotform, er det så ikke dem her du tænker på https://www.jotform.com/ ?