Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rolling reserve

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forsøger at få et overblik over hvilke betalingsløsninger, der IKKE har "rolling reserve", men det er ikke så let, da udbyderne ikke skriver specielt meget om det.

Indtil videre har jeg kun kunnet finde YourPay, der ikke har rolling reserve. Stripe har lavet en kvart rolling reserve, da de ikke beholder en procentdel, men hele beløbet, der udbetales efter 7 dage.

De øvrige "klassiske" danske udbydere skriver ikke noget på deres websites, og hos nogle er det også kun under visse betingelser, at rolling reserve træder i kraft.

Har du input?

Vh

Anders

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Paymill, og har ingen rolling reserve - vi har bare en payout 1 gang om ugen (har faktisk lige ændret det til 1 gang månedligt), kun nogle bestemte brancher, eller "acquiring banks" vil have rolling reserve, men det er hvis de er kendt som værende high risk brancher.

Braintree har ikke rolling reserve, men pengene vil først blive vist på din konto 2-3 dage efter en transaktion er løbet igennem (de tager højde for overførselstid) - kun ved Amex tager det længere tid, men det er fordi Amex først skal frigive pengene til Braintree også :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Paymill bruger også rolling reserve for nogle brancher, så i min optik ryger de i samme kasse som stort set alle andre gateways :-)

Fra København
Tilmeldt 5. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Fra  proudwing ApS Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Vi bruger Clearhaus og var tæt på at flytte væk pga. denne rullende reserve, men efter at have sendt en mail og forespurgt om fjernelse af den, blev det godkendt. De kunne vel også se i historikken at der ingen chargebacks eller andet "dårligt" var foretaget, som kunne give dem ekstra arbejde. Så det er muligt at få det fjernet, men jeg  ved ikke om de gør det fra start.

Mvh
Andreas

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:

Paymill bruger også rolling reserve for nogle brancher, så i min optik ryger de i samme kasse som stort set alle andre gateways :-)

Så kan du smide alle i samme kasse, da du vil finde rolling reserve hos alle - for nogle meget specifikke brancher :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er forskel på 1) Ikke at have rolling reserve 2) Udbetale alt efter 7 dage og 3) Have eksempelvis 5% rolling reserve over 180 dage.

Hvis vi dropper opdelingen i kasser, kan jeg bare konstatere at YourPay ikke bruger rolling reserve, at Stripe udbetaler alt efter 7 dage og at mange andre har rolling reserve, og i nogle tilfælde ikke, alt efter risiko.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger clearhause og sælger elektronik og har forhandlet vores rolling reserve væk. Desuden bliver vores dags omsætning udbetalt 2 dage efter.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)