Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have et system som motionsbilleder.dk - Plugin til Wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag med jer kære Amino'er,

Jeg har tidligere brugt Amino rigtigt meget og er nu tilbage. Dog under et andet navn.

Jeg har for ikke så længe siden startet triathlon portalen Pastaparty.dk og målet med det site er at det skal være Danmarks førende go-to sted når Danmark skal samles om triathlon.

Fokus lige nu er på nyheder fra dansk triathlon. Der er et marked her, der er mange der har efterspurgt det. Og det er også det som skal være den primære ting på sitet fremover. 

Den danske triathlonsæson er ved at gå på hæld nu, men den starter igen når vi når frem til slut april/start maj næste år. Og der har jeg tænkt mig at have udvidet Pastaparty.dk med endnu en funktionalitet som triatleterne elsker; gallerier med masser af billeder fra forskellige triathlonstævner. 

Derfor kigger jeg allerede nu efter plugins til wordpress som kan de ting som jeg efterspørger. For i bund og grund skal det bare kunne det samme som Motionsbilleder.dk. Det vil sige:

- Jeg kan tilføje et nummer til de respektive billeder som svarer til eksempelvis deltagerens startnummer. Det kan eventuelt være igennem tags eller blot ALT-atributter. Det er vigtigt at disse numre kan tilføjes med så få klik som muligt da der hurtigt kommer til at være 1-2000 billeder fra sådan et stævne. 

- Brugeren skal kunne søge direkte på det nummer jeg har tilføjet til billederne. Det gør det nemmere for brugeren at finde sig selv.

- Der skal automatisk tilføjes vandmærke til billederne i galleriet. 

- Der skal automatisk laves en "kvalitetsforringelse" af billederne.

- Det skal på sigt være muligt at brugeren - med et VIP-medlemsskab på siden - kan få fjernet vandmærket og kunne downloade billederne i fuld opløsning. 

- Eventuelt skal det være muligt at købe enkelte billeder uden vandmærke og i fuld opløsning. 

Har du kendskab til et galleri plugin til wordpress som kan sådan nogle fine ting? Så kunne det være fedt at høre om det. Jeg har nemlig lige haft downloadet et plugin ved navn Gallery Ecommerce, men det gjorde min hjemmeside så pisse langsom. Og efter jeg har slettet pluginnet, blev sitet hurtigt igen. Derfor må koden også gerne være så ren og trimmet som muligt. 

På forhånd tak! 

- Morten

Fra København V
Tilmeldt 10. Nov 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Nu ved jeg godt det ikke direkte er svar på dit spørgsmål, men du burde kigge på Google Vision api/web server til automatisk tagging/genkende startnumre. Jeg har testet det ifm løb, og det er ret imponerende hvad den kan, og det koster ikke ret mange penge. Du kan så manuelt tagge de resterende - men hvis nummeret ikke er synligt, så kan du vel heller ikke genkende deltageren?

Mvh.

  Jesper

Fra Vejle
Tilmeldt 14. Sep 16
Indlæg ialt: 40
Fra  Pastaparty.dk Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Den løsning havde jeg ikke hørt om før. Det tror jeg lige jeg vil kigge lidt nærmere på, det vil i hvert fald komme til at spare en hel del tid som kan bruges på andet fornuftigt. 

Nej det er da korrekt at jeg ikke kan genkende deltageren hvis nummeret ikke er synligt. Men der handler det lidt om at være små-smart. Undervejs på det afsluttende løb skal nummeret være synligt foran. På cyklingen skal nummeret som regel som minimum være synligt bagfra. Og de fleste stævner er begyndt at kræve at nummeret er synligt på både cyklen og hjelmen også. Og så er det egentligt kun svømningen som er noget nær umulig at gøre noget ved - så der må brugerne selv bladre ;)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)